تعمیر اتو پرس برینا

ویژگی های اتو بخار برینا

1– قدرت بخار دهی بالا

اتو بخار برینا با قدرت بخار دهی بالا، به کاربران امکان اتوکشی سریع و راحت را می دهد. این قدرت بخاردهی باعث می شود لباس های چروک از به راحتی صاف شوند.

2- کنترل دما و بخار

اتو بخار برینا دارای تنظیمات کنترل دما و بخار است که انتخاب بهینه ترین تنظیمات را برای انواع پارچه و لباس فراهم کرده است . این ویژگی کمک می کند تا لباس های حساس نظیر ابریشم و پشمی به خوبی اتو شوند بدون آن که آسیب ببینند.

3- سیستم ضد چکه

این سیستم در اتو های برینا باعث می شوند بخار به صورت موازی و یکنواخت از سوراخ های پایه ی اتو خارج شود که این کار باعث کاهش ریسک لکه زدگی و آسیب رساندن به لباس ها می شوند.

4- ایمنی

اتو های برینا دارای سیستم های ایمنی است که از سوختن پارچه ها و آسیب های احتمالی جلوگیری می کند همچنین به محض برداشتن اتو از روی پارچه ، بخاردهی به صورت خودکار قطع می شود تا از آسیب های ناشی از بخاردهی مداوم جلوگیری شود.

با توجه به مطالب بالا متوجه می شویم وقتی وسیله ای کارایی خوبی دارد و به راحتی می تواند نیاز های روزمره ما را برطرف کند پس ما هم باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و اگر وسیله ما دچار کوچکترین مشکلی شد و کیفیت آن به نسبت قبل پایین آمده (حالا این کیفیت می تواند میزان بخاردهی اتو باشد یا میزان دمای اتو و مشکلات دیگر) باید قبل از آنکه مشکل بزرگتر شود و دستگاه ما را از کار بیندازد به فکر تعمیر و سرویس آن باشیم ما در کیان سرویس تعمیر انواع برند های لوازم خانگی را با کمک متخصصین مجرب در اسرع وقت با استفاده از قطعات اصلی به همراه گارانتی تعمیر برای شما فراهم کرده ایم.

تعمیر اتو پرس برینا نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس اتو پرس به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد.مشکلات رایج اتو پرس مانند بخار نداشتن، گرم نکردن، بوق زدن ممتد و باز و بسته نشدن درب دستگاه و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس انجام می گردد.

دستگاه اتوپرس با پهنای صفحه حرارتی بالای خود و شدت بخار زیاد باعث باز شدن  چروک لباس ها می گردد و در نتیجه در وقت و زمان صرفه جویی بسزایی دارد.زمانی که برای دستگاه اتو پرس مشکل ایجاد شود، دیگر هیچ عملکرد مثبتی ندارد. مثلا زمانی که اتو پرس بخار نداشته باشد و یا صفحه آن گرم شود چروک لباس به هیچ وجه باز نمی شد.

تعمیر اتو پرس برینا
تعمیر اتو پرس برینا در کیان سرویس

متخصصین در کیان سرویس  با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیر اتو پرس برینا شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

هزینه تعمیرات اتو پرس برینا

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات اتو پرس در کمترین زمان

تعمیرکاران  اتو پرس و اتو بخار در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند اتو پرس و اتو بخار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر اتو پرس برینا

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس اتو ، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات برینا در تهران

همه محصولات برند برینا توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *