تعمیر بخارشوی مجیک

بر طرف کردن مشکلات رایج در بخارشوی، کف شو ، طی بخار  مانند گرم شدن دستگاه و بخار ندادن، بخار کم تولید کردن، روشن نشدن بخارشوی و نشتی بخار از بدنه یا دسته و سایر عیوب مستقیما در کیان سرویس انجام می گردد.در بعضی از مدل های بخارشور مجیک و به مشکل خوردن فیلتر اشاره کرد.

با توجه به اینکه دستگاه بخارشور حجم زیادی بخار تولید می کند و ان را در بویلر( دیگ بخار ) دخیره می کند، در صورتی که در هنگام تعمیر بخارشوی از قطعات با کیفیت و اصل استفاده نشود و نکات ایمنی رعایت نشود ممکن است خطرآفرین شود.

تکنسین بخارشور در کیان سرویس ، با شناخت کامل نسبت به ایرادات بخارشور وبا استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیر بخارشو شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

تعمیر بخارشوی مجیک
تعمیر بخارشوی مجیک در کیان سرویس

بعد از تعمیر بخارشوی مجیک در کیان سرویس ، تست های زیادی به منظور اطمینان از عملکرد درست دستگاه انجام می شود

هزینه تعمیرات بخارشوی مجیک

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات بخارشوی در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند بخارشوی، کف شو ، طی بخار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر بخارشوی مجیک

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس بخارشوی، کف شو ، طی بخار ، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات مجیک در تهران

همه محصولات برند مجیک توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *