تعمیر سشوار الکترا

سشوار وسیله ای پرکاربرد برای خشک کردن و حالت دادن به مو می باشد که با استفاده از انرژی الکتریکی باد گرم تولید می کند . مشکلات سشوار معمولا مربوط به خاموش شدن ناگهانی و یا روشن نشدن دستگاه می باشد که این مشکل احتمالا بخاطر داغ شدن دستگاه یا استفاده زیاد یکباره از سشوار است که باید این موارد را در نظر بگیریم و روی اصول از سشوار و یا هر وسیله برقی خود استفاده کنیم که دچار خرابی نشود. در واقع تمام سشوارهای با کیفیت و خوب دارای مدارشکن خودکار هستند که در صورت تشخیص دمای بیش‌ازحد در دستگاه فعال می‌شود. اگر متوجه شدید بدنه سشوار به‌طور غیرعادی داغ است یا بوی سوختگی می‌آید احتمالاً علت آن گرمای بیش‌ازحد است. در بیشتر موارد برای حل مشکل کافی‌ست ۱۰ دقیقه صبر کنید. در برخی موارد موتور سشوار به مشکل بر می خورد در انواع برند سشوار دو نوع موتور استفاده شده یک نوع یونیورسال که با المنت موازی بسته می شود ولتاژ مورد نیاز 220 ولت می باشد ولی این موتور وزن سشوار را بالا می برد و نظر اقتصادی هزینه را افزایش می دهد که امروزه به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. موتور های 12 ولت مستقیم 2 آمپر می باشد.

دیود در سشوار الکترا دو کاربرد متنوع دارد دیود پر آمپر پشت کلید های روشن خاموش است و همچنین دیود کم آمپر برای جریانی که در اختیار پل دوم دیود قرار می گیرد .

تعمیر سشوار الکترا در کیان سرویس
تعمیر سشوار الکترا در کیان سرویس

احساس بوی سوختگی در سشوار الکترا نیز بسیار شایع می باشد که می تواند چند علت داشته باشد :

1- مدار هوا مسدود شده است.

2- توری تهویه و یا فیلتر مسدود شده است. (هنگام استفاده از سشوار همیشه اجازه دهید هوا آزاد شود. توری تهویه نباید توسط پارچه یا هیچ شیئی مسدود شود. مراقب باشید که خروجی هوا مسدود نشود.)

3- گردوغبار، خاک یا یک حشره کوچک داخل دستگاه نفوذ کرده و در حال سوختن است.

4- یکی از قطعات سشوار معیوب شده است.

5- دستگاه نو است (چون مواد و محصولات الکترونیکی سشوار از ترکیبات آلی فرار ساخته شده‌اند)

اگر برای مدت طولانی (بیش از ۲۰ دقیقه) از سشوار استفاده می‌کنید، حتما در نظر داشته باشید که هر از گاهی دکمه هوای سرد را فشار دهید تا دمای اجزای داخلی کاهش یابد.

تعمیر سشوار الکترا نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس سشوار به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد. مشکلات رایج سشوار مانند روشن نشدن سشوار ، داغ شدن سشوار ، گرم نکردن سشوار ، بوی بد یا سوختگی از سشوار ، صدای زیاد سشوار و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس  انجام می گردد.

 تعمیر سشوار خانگی، حرفه‌ای، چرخشی و حتی سالنی که با توجه به استفاده روزمره ،همیشه در معرض آسیب و خراب شدن است در تعمیرات لوازم خانگی کیان سرویس انجام میگیرد.  این ایرادات ممکن است دلایل متعددی مانند اتصال برقی، عدم استفاده صحیح، نوسانات برق و سایر موارد باشد.

تعمیر سشوار الکترا
تعمیر سشوار الکترا در کیان سرویس

متخصصین در کیان سرویس با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیرات سشوار شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

هزینه تعمیرات سشوار الکترا

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات سشوار در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند سشوار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر سشوار الکترا

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس سشوار، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات الکترا در تهران

همه محصولات برند الکترا توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *