تعمیر سشوار رمینگتون

رمینگتون یکی از شرکت های فعال و پرطرفدار در زمینه تولید لوازم شخصی از جمله سشوار، اتو مو، ریش تراش و… است. سشوار رمینگتون دارای مدل های متنوعی می باشد که با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خریداری می شود بعضی از مدل های این برند حرفه ای و برخی نیمه حرفه ای می باشد مدل های حرفه ای دارای موتور توربو و المنت سرامیکی می باشد دارای موتور پرقدرت با پرتاب باد زیاد است ، دارای سه درجه حرارت و دو درجه تنظیم سرعت می باشد . به این نکته توجه کنید که انتخاب یک سشوار مناسب علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا بر روی موها، سلامت آن‌ها را نیز حفظ می‌کند.

تعمیر سشوار رمینگتون توسط متخصصین کیان سرویس
تعمیر سشوار رمینگتون توسط متخصصین کیان سرویس

علت خرابی های سشوار رمینگتون

خرابی کلید های سشوار : در برخی از مدل‌های سشوار‌ یک کلید فقط برای روشن و خاموش کردن دستگاه به کار می‌رود،اما در سشوارهای رمینگتون، کلیدها فقط به خاموش و روشن کردن دستگاه محدود نمی‌شوند و با آنها می‌توان سرما و گرما و میزان شدت باد را نیز تنظیم کرد. حتی در برخی مدل ها دکمه تولید یون نیز تعبیه شده است .

مشکل فن سشوار : فن سشوار از اصلی‌ترین قطعات این دستگاه است که هوای خارج از سشوار را به درون آن کشیده و به سمت سیم پیچ‌‎های درون دستگاه می‌برد.

مشکل المنت سشوار : المنت را می‌توان مهم‌ترین قسمت سشوار دانست، زیرا خراب شدن آن می‌تواند کل دستگاه را از کار بیندازد. المنت به نسبت دیگر قطعات سشوار از عمر کوتاه‌تری برخوردار است، به همین دلیل، زود خراب شده و از کار می‌افتد.توصیه میکنیم از سشوار های دارای المنت سرامیکی استفاده کنید زیرا المنت‌های سرامیکی مصرف برق را کاهش می‌دهند و مو را سریع‌تر گرم می‌کنند. این فرایند باعث شده دستگاه کمتر داغ شده و طول عمر آن اضافه شود.

نکته بسیار مهم این که رطوبت فن سشوار را کثیف و خراب می‌کند، پس از قرار دادن سشوار در محیط مرطوب بپرهیزید.

تعمیر سشوار رمینگتون توسط متخصصین کیان سرویس
تعمیر سشوار رمینگتون توسط متخصصین کیان سرویس

کمتر کسی حوصله تعمیر سشوار خود را دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در این مواقع یک سشوار جدید و بروزی برای خود بخرند تا اینکه سشوار قدیمی را تعمیر کنند. اما اگر سشوار قدیمی شما گران‌قیمت بود و نتوانستید از آن دل بکنید چه؟ تعمیر سشوار رمینگتون نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس سشوار به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد. مشکلات رایج سشوار مانند روشن نشدن سشوار ، داغ شدن سشوار ، گرم نکردن سشوار ، بوی بد یا سوختگی از سشوار ، صدای زیاد سشوار و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس  انجام می گردد.،

 تعمیر سشوار خانگی، حرفه‌ای، چرخشی و حتی سالنی که با توجه به استفاده روزمره ،همیشه در معرض آسیب و خراب شدن است در تعمیرات لوازم خانگی کیان سرویس انجام میگیرد.  این ایرادات ممکن است دلایل متعددی مانند اتصال برقی، عدم استفاده صحیح، نوسانات برق و سایر موارد باشد.

متخصصین در کیان سرویس با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیرات سشوار شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

راهکار هایی برای افزایش طول عمر سشوار ها

تا جای ممکن هنگام استفاده از سشوار از تکان خوردن شدید دستگاه یا افتادن و ضربه خوردن آن جلوگیری کنید. سعی کنید از دستگاه برای مدت زمان بسیار طولانی استفاده نکنید و بعد از گذشت مدت زمانی که بدنه داغ شد، کمی به آن استراحت دهید تا سرد شود. 

رعایت نکات مهم در نگهداری و مراقبت از دستگاه های برقی می تواند تاثیر زیادی در افزایش طول عمر مفید آن ها داشته باشد. در نهایت اگر مشکلی در این دستگاه ها دیده شد، بهتر است برای تعمیر سشوار از مراکز تعمیرات لوازم آرایشی برقی کمک بگیرید و به هیچ عنوان شخصا دستگاه را باز و تعمیر نکنید.

هزینه تعمیرات سشوار رمینگتون

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات سشوار در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند سشوار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر سشوار رمینگتون

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس سشوار، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات رمینگتون در تهران

همه محصولات برند رمینگتون توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *