تعمیر کولر پرتابل فلر

یکی از بهترین خنک کننده های هوا در بازار کولر و پنکه فلر می باشد که گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی مواجه شود در این مطلب، به علت های خرابی کولر فلر می پردازیم:

1- نقص در طراحی: اگر قطعات داخلی دستگاه کولر پرتابل فلر با کیفیت پایین تولید شود ممکن است در طول زمان کوتاهی خراب شود .

2- عدم تعمیر و نگهداری منظم: در بسیاری از لوازم الکترونیکی نگهداری و تعمیر منظم وسیله برای جلوگیری از مشکلات باید انجام شود که اگر در این زمینه بی اهمیت باشیم، ممکن است با مشکلاتی مانند نشتی آب ، خرابی کمپرسور و یا مشکلات دیگر مواجه شویم.

3- استفاده از آب آلوده: عامل مهمی که می تواند منجر به خرابی دستگاه کولر ما شود استفاده از آب کثیف می باشد که به فیلترهای دستگاه آسیب می زند و باعث خرابی کولر پرتابل ما می شود.

4- استفاده نادرست: هر دستگاهی که تهیه می کنیم باید شرایط و نحوه استفاده از آن را بدانیم به عنوان مثال اگر کولر پرتابل فلر در مکانی با دمای بسیار بالا قرار داده شود ممکن است در آن درجه دما نتواند به درستی کار کند و فشار بیش از حد به دستگاه وارد شود که مطمئنا باعث خرابی دستگاه می شود.

5-  هنگام روشن کردن کولر فیوز می پرد: این ایراد به علت وجود ایراد در پریز یا اتصالی در دستگاه است. برای عیب‌یابی ابتدا کولر را با یک پریز دیگر امتحان کنید. اگر باز هم این اتفاق تکرار شد، سیم‌های بیرونی و دوشاخه را چک کنید.

وقتی مطمئن شدید این بخش‌ها سالم هستند، باید تعمیرات کولر آبی پرتابل را به‌طور تخصصی‌تر انجام داد. این کار در وهله اول شامل باز کردن کولر، بررسی سیم‌کشی کولر آبی، پیدا کردن اتصالی‌ها و رفع آنها می‌شود. پیشنهاد می شود حتما این کار را به عهده متخصصین تعمیر کولر آبی پرتابل در کیان سرویس بسپارید.

6- فن درست نمی‌چرخد: به سختی چرخیدن فن کولر چند دلیل می‌تواند داشته باشد، از جمله شوک‌های فیزیکی یا صرفا فرسوده شدن دستگاه به دلیل استفاده زیاد. این مشکل گاهی صرفا با روغن‌کاری برطرف می‌شود، گاهی هم راهی به جز تعویض فن کولر آبی پرتابل فلر باقی نمی‌ماند.

جهت مشاوره و تعمیر کولر با شماره 09012595958 تماس بگیرید.

چند نکته برای نیاز کمتر به تعمیرات کولر آبی پرتابل فلر

نکات زیر حاصل تجربه متخصصین تعمیر در کیان سرویس می باشد که باعث می شود عمر دستگاه را افزایش داده، و نیاز شما به تعمیر کولر آبی پرتابل فلر یا برندهای دیگر را کاهش می‌دهد:

  • هرچند این دستگاه‌ها اساسا با هدف قابل حمل بودن طراحی شده‌اند، اما بهتر است مدام آنها را جابه‌جا نکنید.
  • پیشنهاد ما این است که کولر آبی پرتابل خود را نزدیک به در یا پنجره (اما دور از پرده) قرار دهید. همچنین، سعی کنید کمی در یا پنجره را باز بگذارید تا هوا اندکی جریان داشته باشد.
  • فاصله ایده‌آل کولرهای آبی پرتابل از سایر وسایل حداقل یک متر است. وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر، تلویزیون و … را هم نزدیک کولرهای آبی پرتابل قرار ندهید، چون می‌تواند به آنها آسیب بزند.
  • برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات کولر آبی پرتابل، حتما هنگام جابه‌جایی آن (مخصوصا وقتی که در منبع آن آب وجود دارد) دقت داشته باشید و احتیاط کنید.
  • اگر پره‌های کولر آبی پرتابل شما با استفاده از ریموت جابه‌جا می‌شود، هیچوقت با دست وضعیت آنها را تغییر  ندهید و همیشه از ریموت استفاده کنید.
  • اگر دستگاه شما هم جزو مدل‌هایی می‌شود که باید مخزن آب آن را به صورت دستی پر کنید، حتما اینکار را با دقت انجام دهید تا آب روی بقیه قطعات کولر آبی پرتابل نریزد.
  • علاوه بر زمان تعمیر کولر آبی پرتابل فلر و مدل‌های دیگر، هنگام سرویس هم حتما باید آن را از برق بکشید.

به طور کلی، برای جلوگیری از خرابی کولر فلر توصیه می شود که طبق دستور العمل آن عمل کرده و تعمیر و نگهداری منظم را انجام داده و از آب تمیز و سرد استفاده کنید. همچنین ،  پیش از استفاده از آن ، نکات و راهنمایی های مربوط به استفاده آن  را به دقت مطالعه کنید. در صورتی که با خرابی کولر پرتابل فلر مواجه شده اید، بهتر است برای عیب یابی و سرویس کولر پرتابل خود با تعمیر کار مجرب و کارشناسان ما در کیان سرویس تماس بگیرید تا مشکل را رفع کنند .

تعمیر کولر آبی پرتابل فلر نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس کولر آبی پرتابل  به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد. سرویس کولر گازی پرتابل و مشکلات رایج کولر آبی پرتابل مانند روشن نشدن،خنک نبودن باد خروجی کولر، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن، فن کولر به سختی می چرخد و سایر ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس انجام می گردد.

امروزه استفاده از کولر آبی پرتابل به دلیل عدم نیاز به کانال‌کشی و استفاده به صورت یکپارچه در اماکن و مراکز کوچکتر مانند اتاق منازل یا اداره‌ها قابل استفاده است. این نوع کولر به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده می‌کند که بر خلاف کولرهای آبی بزرگ قدیمی شوره نمی‌زند، رسوب در آن راه نداشته، برق کمتری مصرف می‌کند و بازدهی بالایی نیز دارد. این دستگاه در مدل‌های قدیمی‌تر دارای منبع آب بوده که باید به صورت دستی پر می‌شد، ولی در مدل‌های جدیدتر قابلیت اتصال به شیر آب نیز به وسیله شیلنگ ایجاد شده است تا از این طریق ورودی آب کولر آبی پرتال همیشه تامین باشد.

تعمیر کولر آبی پرتابل فلر
تعمیر کولر آبی پرتابل فلر در کیان سرویس

متخصصین در کیان سرویس با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، عیب یابی و سرویس  کولر پرتابل شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

هزینه تعمیرات کولر پرتابل فلر

تعمیر و سرویس موتورکولر فلر 400.000
تعویض موتور کولر فلر 800.000
تعمیر برد کولر پرتابل فلر 450.000
سرویس کلی (پوشال،ظرف آب ، آبریز) 350.000
تعویض پمپ 600.000
سرویس و تعمیر المنت 400.000

تعمیرات کولر در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند کولر پرتابل آبی و پنکه  به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر کولر پرتابل فلر

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس کولر یا پنکه و فن ، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات فلر در تهران

همه محصولات برند فلر توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

7 دیدگاه

  • هنگام استفاده کولر پرتابل فلر با اینکه باد خنک و خوبی داره بعد چند ساعت هوای اتاق دم می‌کنه و گرم میشه کولر نیاز به تعمیر داره؟

    • سلام و درود
      هنگام استفاده از کولر آبی حتما باید پنجره ای باز بگذارید تا هوا در جریان باشد تا کولر بتواند بهتر عمل کند و هوا راخنک و دلنشین کند . ولی اگر متوجه شدید که هوای خروجی از کولر خنک نیست و باد گرمی می زند حتما برای تعمیر درخواست بدهید تا در اولین فرصت متخصصین کیان سرویس با شما تماس بگیرند .

  • سلام لطفاً قیمت تعمیر کولر گرمایشی و سرمایشی فلر که روشن نمیشود چقدر میشود
    تعمیربوق هشدار هنگام کمبود آب چقدر هست
    پوشال چه قیمت هست
    علت سر رفتن آب از
    دستگاه چیست

  • دستگاه گرمایشی و سرمایشی رو بردن نه بوق هشدار کار می‌کنه گفتن.درست شده باد کولر ثابت ی نقطه را میزند اصلا به راست و چپ حرکت نمیکند .پوشال و گفتن نو انداختیم ولی زیر حرف شون زدن همون تیکه ها رو گذاشتن دستگاه فقط روشن شده . آب کولر به بیرون ریخته میشود مبلغ ۳/۵۰۰میلیون تومان. از ما هزینه گرفتن جوابگو هم نیستن ما قشر ضعیف الان چکار کنیم لطفاً راهنمایی کنید

    • درود و سلام خدمت شما برای تعمیر دستگاه حتما باید از متخصصین این امر کمک بگیرید مسلما اعتماد به هر تعمیرکاری نتیجه مطلوب و دلخواه را فراهم نخواهد کرد لطفا با متخصصین ما در کیان سرویس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *