تعمیر سشوار بابیلیس

تعمیر سشوار بابیلیس


سشوار یکی از وسایل آرایش و زیبائی موهاست و در همه خانه ها استفاده میشود. از لحاظ اقتصادی خرید یک سشوار خوب یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب میشود.

 

نکات مهم هنگام خرید سشوار

1-نوع و کارایی سشوارها بسته به نوع و مکان استفاده انواع مختلفی دارند.

انواع سشوار

  • سشوار خانگی
  • سشوار حرفه ای  که در آرایشگاهها به کاربره  میشود وباید از مقاومت وتوان بالاتری برخوردار باشد
  • سشوار برس دار
  • سشوار چرخشی
  • سشوار هودی
  • سشوار مسافرتی

2-سایز و وزن سشوار

وزن و سایز سشوار دو ویژگی مهم هنگام خرید محسوب میشود.از انجایی که هنگام استفاده از سشوار باید آنرا به مدت طولانی دردست نگه داشت باید سشواری انتخاب کنید که وزن سبکی داشته باشد مخصوصا اگر موی شما مجعد باشد زمان بیشتری باید سشوار را در دستانتان نگه دارید. همچنین سشوارهای جمع وجور کاربرد بیشتری نسبت به سشوار های بزرگ دارد زیرا به راحتی در چمدان و ساک جا میشوند و برای سفر مناسب ترند .

3-طول سیم سشوار

طول سیم سشوار یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید سشوار میباشد. اگر بخواهید هنگام سشوار کشیدن جلوی آئینه باشید و مشکل پریز نداشته باشید باید به این نکته هنگام خرید بسیار توجه کنید .

4-راحتی

قبل از خرید سشوار حتما آنرا در دست بگیرید یک سشوار خوب حتما باید خوش دست باشد و براحتی در دستان شما جا بگیرد مخصوصا اگر زیاد از سشوار استفاده میکنید سشوار سبک وخوشدست انتخاب کنید.

5-توان

هرچه توان دستگاه بیشتر باشد سشوار میزان سختی و سرعت عمل  بیشتری خواهد داشت و حرارت بشتری تولید میکند. قدرت سشوار ها بین 1000 تا3600 وات متغیر میباشد. سشوارهایی که وات بیشتری دارند برای انواع موها طراحی شده اند. موتورهای ضعیف معمولا حرارت بیشتر و باد ضعیف تری دارند واین حرارت برای موهای نازک بسیار مضر است. اما برعکس افرادی که موی مجعد دارند باید از یک سشوار با حرارت بیشتر استفاده کنند.

6-دکمه ی خنک کنندهوا

دکمه ی خنک کننده ی سشوار یک ویژگی ضروری نیست اما ترجیحا سشواری بخرید که این مزیت را داشته باشد زیرا با کاهش دمای موهایتان بعداز براشینگ از اسیب به موها جلوگیری میکند .

7-تنظیمات حرارت

تنظیمات حرارت یکی مهم ترین بخش های یک سشوار میباشد. سشوارها سه نوع تنظیم حرارت دارند زیاد متوسط وکم، برخی سشوارها فقط دو گزینه ی کم وزیاد دارند که هزینه ی این دسته کم تر میباشد. اما شماحتما سشواری را بخرید که سه تنظیم حرارتی داشته باشد زیرا دکمه ی متوسط برای موهای معمولی کاربردی تر است .

8-تنوع سری سشوار

سری های متنوع برای عملکرد موثرتر ساخته شده اند و قابلیت سشوار را افزایش میدهند. سشوارها سری های مختلف مانند دیفیوز(دیسپانسر )-نازل شانه دار  و متمرکز کننده دارند. حتما سشواری را انتخاب کنید که سری های متنوع تری داشته باشد.

سشوارها براساس فناوری

سشوارها بر اساس فناوری های مختلف یونی ،سرامیکی و تورمالین ساخته شده اند.

سشوارهای یونی

ویژگی بارز سشوارهای یونی  خشک کردن سریع مو میباشد.این سشوار آب موها را سریع تبخیر کرده و از وز شدن مو جلو گیری کرده و موها را صاف براق میکند. این نوع سشوار مناسب موهای نازک میباشد و برای موهای مجعد توصیه نمیشود. سشوار های یونی جزو گرانترین سشوارها میباشد.

سشوار سرامیکی

ویژگی سشوار سرامیکی پخش یکنواخت حرارت میباشد، این نوع سشوار حرارت را به خوبی کنترل میکند و مناسب همه نوع مو مخصوصا موی مجعد و اسیب دیده میباشد.این سشوار از سشوار یونی ارزانتر است.

سشوار تورمالین

سشوار تورمالین از مواد سنگ تورمالین ساخته شده است،حرارت این سشوار بسیار بالاست اما به موها اسیب نمیرساند، زیرا حرارت را به طور یکنواخت پخش میکند .سشوار تورمالین برای موهای مجعد وز و آسیب دیده طراحی شده است. سشوار تورمالین نسبت به نوع یونی و سرامیکی ملایمتر عمل میکند .عملکرد فوق العاده ی این سشوار باعث گران تر شدن قیمت آن نسبت به نوع یونی و سرامیکی شده است. سشوار تورمالین بسیار مقاوم و ایمن هستند و به طور مدام میتوان از آن استفاده کرد.

سشواری را انتخاب کنید که مناسب شما باشد تا دچار خرابی نشود. برای تعمیر سشوار کلیک کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *