تعمیر بخار شو

تعمیر کف شو

تعمیر تی بخار

تعمیر تخصصی بخارشوی ، تی بخار

تعمیر انواع برند های بخارشو ، کف شو و طی بخار در تهران را توسط تکنسین متخصص کیان سرویس در کمترین زمان و همراه با خدمات دهی سریع با نازلترین قیمت و همچنین با استفاده از قطعات اصلی هر برند انجام می دهد.

در کیان سرویس می توانید تمام قطعات بخارشو و تی بخار را به صورت فابریک برای برند های مختلف تهیه کنید.
امروزه لوازم های برقی جدید جای خود را در خانه ها برای نظافت و تمیزی باز کرده اند که بخارشو ، تی بخار از این سری وسایل هستند که برای نظافت و تمیزی اغلب سطوح صاف و صیقلی فلزی، سرامیکی، چوب و پارکت و سنگ و شیشه ای مورد استفاده فراوان قرار می گیرد .با کمک این وسیله پرکاربرد با توانایی قدرت بالا می توانید ظرف مدت چند دقیقه آب را به بخار تبدیل کرده و تمام کثیفی ها و جرم ها را از سطوح مختلف بردارید. استفاده از نیروی بخار (۱۰۰ درجه سانتیگراد) در میکروب کشی و پاکیزگی بیشتر نفش مهمی را ایفا می کند.  دمای بالای بخار برای پاکیزه کردن سطوح و تمیز کردن دوده عالی می باشد. همچنین تمیز کردن با آب خالی بدون نیاز به شوینده هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ آلودگی محیط زیست ارزشمند است.

حمل و نقل رایگان

کیان سرویس خدمات رایگان حمل و نقل در جنوب و شرق تهران، همچنین  سرویس یکطرفه برای مشتریان شمال و غرب تهران را فراهم نموده است

بخارشوی مکش‌دار دارای دو محفظه می باشد. که محفظه اول موجب تبدیل شدن آب به بخار شده و محفظه دوم، موجب کشیده شدن آب های کثیف می شود. عملکرد این دستگاه ها به این صورت است که در سه مرحله شامل پاشش بخار، مکندگی و خشک کردن فضای مورد نظر را تمیز می کنند. ‌‌تعمیر بخارشور مکش‌دار نسبت به سایر موارد پیچیده تر است. زیرا این وسایل مجهز به سیستم فیلتراسیون چند مرحله‌ای نیز هستند.

‌‌تعمیر بخارشوی مکش‌دار

این مدل ها حجم کوچکتری دارند و سبک هستند و به صورت شارژی نیز تولید شده اند. تعمیر بخارشور شارژی ساده تر از نمونه قبلی است و مکانیزم ساده تری دارد.

‌تعمیر بخارشور دستی

این دستگاه ها دارای ابزار مختلف جهت پاک کردن سطوح می باشند. مواردی مانند یک سری بزرگ، سری کوچکتر و تی هستند. این نوع بخارشورها دارای حجم بزرگتری هستند. تعمیر بخارشور چند منظور دارای پیچیدگی بیشتری است زیرا که این دستگاه ها قابل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم فشار بخار آب و … هستند.

تعمیر بخار شور چند منظوره

تمامی برندهای بخار شو ، کف شو و تی بخار در کیان سرویس تعمیر می شوند

بایترون – کارچر – زولینگن – کنوود – هاردستون – مجیک – دلونگی –  پارس خزر

خرابی های رایج در بخارشو ، کف شو و تی بخار شامل:

بخار تولید نمی کند
المنت گرم نمی کند
سیم پارگی دارد
خرطومی پارگی و نشتی دارد
دسته نشتی دارد
بویلر رسوب گرفته
بخار و آب همزمان خارج می شود
بخار قطع نمی شود
آب را پمپ نمیکند
شدت بخار تنظیم نمی شود

2 دیدگاه

  • سلام
    بخارشوی فلر دارم چند روزیه که دستگاه آب داغ میکنه اما بخاری نمیده .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

    • سلام و عرض ادب
      ممکن است به علت نازل سر زانویی باشد و یا دستگاه شما جرم گرفته باشد . بویلر را بازنمایید و سر زانویی را چک کنید و جرم گیری کنید .
      در صورت مشکل دیگر میتوانید از تکنسین های متخصص کیان سرویس استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *