تعمیر تخصصی آبسرد کن

تعمیر آبسرد کن در تهران

سلام! اگه دنبال تعمیر آب سردکن هستید، اینجا بهتون توضیح می‌دم که چطوری می‌تونید این کار رو انجام بدید.

آب سردکن‌ها به دلیل استفاده روزانه، ممکنه به مشکل برخورد کنند. اگر به دنبال تعمیر آب سردکن هستید، اولین قدم اینه که بفهمید چه مشکلی در دستگاهتون وجود داره. مشکلات معمول در آب سردکن‌ها شامل عدم خنک شدن آب، عدم جریان آب، نشتی آب و همچنین مشکلات مربوط به کمپرسور هستند.

اگر آب سردکن شما دارای مشکل خنک نشدن آب هست، ممکنه بخاطر فیلتر کثیف یا خطوط لوله‌کشی بسته باشه. برای رفع این مشکل، می‌تونید فیلتر رو تمیز کنید و خطوط لوله‌کشی رو با آب شستشو بدید. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکنه بخاطر مشکل کمپرسور باشه که بهتره یک تعمیرکار حرفه‌ای رو برای تعمیر آب سردکنتون بخونید.

در صورتی که آب سردکن شما جریان نداره، ابتدا باید بررسی کنید که آیا شیر آب بازه یا نه. اگر شیر باز هست ولی آب نمی‌آید، ممکنه خطوط لوله‌کشی بسته باشند. برای رفع این مشکل، می‌تونید خطوط لوله‌کشی رو با آب شستشو بدید. اگر با این کار مشکل حل نشد، بهتره یک تعمیرکار حرفه‌ای رو برای تعمیر آب سردکنتون بخونید.

همچنین، اگر آب سردکن شما دارای نشتی هست، باید ابتدا بفهمید که نشتی از کجاست. ممکنه نشتی از خطوط لوله‌کشی یا شیر آب باشه. در هر صورت، بهتره که یک تعمیرکار حرفه‌ای رو برای تعمیر آب سردکنتون بخونید.

 

هزینه های تعمیر آبسردکن در کیان سرویس کاملاً مورد تایید نهاد های نظارتی بوده و بر اساس نرخنامه اتحادیه تعیین می‌ شود. در ضمن لازم به ذکر است فقط از قطعات اصلی و اورجینال هر برند برای تعویض قطعات استفاده می شود و به مدت یک ماه گارانتی دارد.

اول از همه، باید بگم که آب سردکن‌ها در بسیاری از محیط‌های کاری و خانگی استفاده می‌شن. اما گاهی اوقات ممکنه مشکلاتی مثل خرابی در آب سردکن پیش بیاد که باید تعمیر بشن.

برای اینکه آب سردکن شما به درستی کار کنه، باید به چند نکته توجه کنی. اولین نکته اینه که آب سردکن شما باید به صورت منظم تمیز شده و فیلترهایش تعویض بشن. همچنین، اگه مشکلی در دمای آب سردکن دارید، ممکنه نیاز به تعمیر داشته باشید.

برای تعمیر آب سردکن شما دارای کمپرسور هست، اول باید بررسی کنید که آیا سیم کشی و اتصالاتش درست هستند یا نه. اگه مشکلی در سیم کشی یا اتصالات وجود داره، می‌تونید اون‌ها رو تعمیر کنید و مشکل رو برطرف کنید.

همچنین، اگه آب سردکن شما بدون کمپرسور هست، می‌تونید با تعویض قطعات داخلی و یا تعمیر و تعویض سیستم خنک کننده، مشکل رو حل کنید.

 

تمامی برندهای آبسردکن در کیان سرویس تعمیر می شوند

ایستکول – یونیوا – گوسونیک – دسینی  – مدیا

گوسونیک

آبسرد کن گوسونیک

فیلیپس

آبسردکن فیلیپس

مایدیا

آبسردکن مدیا

پارس خزر

آبسردکن پارس خزر

snowa

آبسردکن اسنوا

مجیک

آبسردکن مجیک

کیان سرویس یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تعمیر و نصب آب سردکن و قطعات آن در ایران هست. این شرکت با داشتن متخصصین مجرب و استفاده از تجهیزات پیشرفته، به مشتریان خود ارائه خدماتی با کیفیت بالا در زمینه تعمیر، نصب و تعویض قطعات آب سردکن ارائه می‌دهد.

قطعات آب سردکن شامل مواردی مثل کمپرسور، فن، سوئیچ، ترموستات، موتور و پمپ آب می‌شوند. تعمیر این قطعات با توجه به نوع آب سردکن و مدل آن متفاوت است و برای هر نوع آب سردکن نیاز به تخصص و دانش فنی خاصی دارد.

کیان سرویس با داشتن تیم متخصص و دارای تجربه در زمینه تعمیر و نصب آب سردکن، می‌تواند خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت می‌تواند در تعمیر قطعات آب سردکن و همچنین تعمیر و نصب آن‌ها بهترین راه حل را پیشنهاد دهد و با بهینه سازی هزینه‌ها، به مشتریان خود خدمات با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد.

تعمیر آبسرد کن در شرق تهران

قیمت تعمیرات آبسردکن

هزینه تعمیرات آبسردکن  میتواند بر اساس معیارهای زیر متفاوت باشند:

  1. استفاده از قطعات  فابریک یا تقلبی برای تعمیر
  2. در دسترس بودن قطعات و جدید یا قدیمی بودن دستگاه
  3. برخی برند ها خدمات پس از فروش و لوازم جانبی در دسترس دارند و برخی اصلا لوازم ندارند
  4. نوسان قیمت دلار، افزایش تحریم ها و برند دستگاه

حمل و نقل رایگان

کیان سرویس خدمات رایگان حمل و نقل در جنوب و شرق تهران، همچنین سرویس یکطرفه برای مشتریان شمال و غرب تهران را فراهم نموده است

آبسردکن رومیزی

این نوع فضای کمتری نسبت به مدل ایستاده اشغال می‌کنند.
به طوری که می‌توان این نوع مدل‌ را روی

  • کابینت آشپزخانه
  • روی اپن (Open) آشپزخانه
  • روی میزهای کشودار

سرویس و تعمیر آبسرد کن با هزینه های مناسب در کیان سرویس

ایستاده یخچال دار

 

اگر فضای کافی برای قرار دادن آبسردکن دارید به شما استفاده از این مدل را پیشنهاد می‌کنیم.

آبسردکن ایستاده به دو نوع یخچال دار و کابین دار تقسیم می شوند.

همانگونه که از نام این محصول مشخص است، مدل ایستاده یخچال دار دارای
یخچال کوچک با حجم تقریبی بین ۱۸-۲۰ لیتر  مایعات می‌باشد که بیشتر مناسب
برای دفاتر کار و ادارات می‌باشند.

برای سرویس دوره ای آبسردکن خود و یا تعمیر آن میتوانید همین حالا با کیان سرویس تماس بگیرید. 09012595958

ایستاده کابین دار

 

اگر در دفترکار یاشرکت خود یخچال ندارید، یا اینکه آبسردکن را برای مکان‌های شلوغ و پر مراجعه‌ای که احتیاج به یخچال ندارند تهیه می‌نمایید، ما به شما استفاده از آبسردکن ایستاده کابین‌دار که در قسمت پایه دستگاه دارای کابینت کوچکی هستند را پیشنهاد می‌کنیم.

همانگونه قبل گفته شد، این مدل دارای کابینت کوچکی برای نگهداری لیوان و سایر لوازم از این دسته می‌باشد.

 

 

 
تعمیر آبسردکن رومیزی

خرابی های رایج در آبسردکن شامل:

  1. سرد نشدن آب بعد از گذشت مدت طولانی
  2. نشتی آب از شلنگ‌ داخلی
  3. زیاد شدن صدای موتور نسبت به قبل
  4. نشتی آب از مخزن داخلی
  5. از کار افتادن موتور و روشن نشدن دستگاه
  6. پدال‌ها شکسته است
  7. آب به شدت بو ی بد می‌دهد
  8. فیلترهای نیاز به تعویض دارند
  9. قیفی آبسردکن مورد نیاز است
  10. قسمت یخچال خنک نمی‌کند
  11. صفحه دیچیتال دستگاه روشن نمی‌شود
  12. آبسردکن به محض روشن شدن بوق ممتد می‌زند
  13. قطعات جانبی مانند جای لیوانی و پدال و مخزن فیلتردار نیاز است

بررسی فنی خرابی در آبسردکن روش های عیب یابی و تعمیرات

سوالات متداول تعمیر آبسرد کن

آبسردکن به خوبی آب را خنک نمی کند،علت چیست؟
  • کمبود مبرد در سیکل (لوله ها را با دست لمس نمایید در صورت ولرم بودن دمای لوله های مسی مبرد در سیکل کم شده است برای شارژ گاز با مرکز تعمیر آبسردکن ایستکول در ارتباط باشید.)
  • عدم کارکرد فن دستگاه (در صورت عدم کارکرد صحیح فن دستگاه نیز کمپرسور به خوبی خنک نشده و در نتیجه برودت در سیکل افت می کند تعمیر آبسردکن ایستکول در این مورد در محل و بدون جابجایی قابل انجام می باشد.)
  • کمپرسور معیوب است. (فیش های سر کمپرسور می بایست جدا شده و اهم فیش ها بررسی شود در صورتی که یکی از سر فیش ها نیز اهم نداشته باشد سیم پیچ کمپرسور سوخته است،یکی از پرهزینه ترین موارد در هنگام تعمیر آبسردکن ایستکول مربوط به سوختن کمپرسور می باشد.)
دلیل برق داشتن بدنه آبسردکن چیست؟
  • نبود ارت در محل نصب (اگر محلی که آبسردکن را نصب کرده اید دارای ارت نباشد این اتفاق رخ می دهد که می توانید با نصب عایق در زیر دستگاه از این اتفاق جلوگیری نمایید.)
  • اتصال به بدنه ادوات برقی (هر قطعه الکتریکی که در آبسردکن معیوب شود ممکن است اتصال به بدنه ایجاد کند دستگاه را از برق خارج نمایید و برای تعمیر آبسردکن  با کیان سرویس در ارتباط باشید.)
صدای کار آبسردکن زیاد شده است،علت چیست؟
  • کمپرسور معیوب است. (موتور آسیب دیده و کمپرسور صدای زیادی در حین کار پیدا می کند،برای تعمیرات آبسردکن در این حالت می بایست اقدام به تعویض کمپرسور نمایید.)
  • پایه های کمپرسور خورده شده است. (پایه ها را باز نمایید و تعویض نمایید،برای تعویض پایه ها حتما از پایه های یدکی اصلی می بایست استفاده نمایید.)
  • عایق ها از بین رفته است. (پشت دستگاه را باز نمایید و هرجایی از بدنه که صدای نامتعارف تولید می کرد عایق کاری نمایید.)

جهت تعمیر آبسردکن خود همین الان با ما تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *