تعمیر آبمیوه گیری در تهران

تعمیر آبمیوه گیری در تهران


تعمیر آبمیوه گیری یکی از خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی است که توسط نمایندگی‌های آن ارائه می‌شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به هنگام کار با آبمیوه گیری متوجه داغ شدن دستگاه، لرزش یا بوی سوختگی شوید که بهترین کار در این شرایط کمک گرفتن از تعمیرکار آبمیوه گیری می باشد . توصیه کیان سرویس برای شما این است که با بروز کوچکترین مشکل لوازم برقی با متخصصین تعمیر تماس بگیرید چرا که استفاده از دستگاهی که ایرادات حتی کوچکی دارد باعث خرابی بیشتر شده و هزینه تعمیر را بالاتر می برد و مدارا با دستگاهی که ایراد دارد مشکلی را رفع نمی کند. برای اینکه به تعمیرکار نیاز پیدا نکنید بهترین راه این است که از ابتدای استفاده از وسیله تمام نکات نگهداری دستگاه را در نظر بگیرید و اگر مشکلی رخ داد حتما با متخصصین مجرب در امر تعمیر لوازم برقی خانگی کمک بخواهید.

نکات مهم در استفاده صحیح از آبمیوه گیری :

  • به منظور پیشگیری از داغ شدن آبمیوه گیری می‌توانید پیش از روشن کردن دستگاه آن را روی یک سطح هموار و صاف بگذارید.
  • به صورت فشرده میوه‌ها را در مخزن جای ندهید؛ زیرا در این صورت به موتور آبمیوه گیری فشار بالایی وارد شده و سبب داغ شدن موتور می‌شود.
  • سعی کنید میوه‌های خیلی سفت را نیز داخل دستگاه جای ندهید؛ زیرا در این صورت دستگاه نیازمند قدرت و فشار بیشتری برای خرد کردن میوه‌ها است.
  • پس از هر بار استفاده از آبمیوه گیری صافی را با استفاده از فرچه مخصوص شستشو دهید.
  • پس از هر بار استفاده از آبمیوه گیری لوله را از تفاله ها تمیز کنید.
  • در صورتی که پارچ آبمیوه گیری روی دستگاه قرار بگیرد اما نچرخد، اشکال در کوبل کف آبمیوه گیری وجود دارد که لازم است تعویض گردد.
  • در صورت کند شدن، شکستن و از جا خارج شدن تیغه لازم است تیغه جدید دقیقا مطابق با تیغه خود دستگاه آبمیوه گیری تهیه و جایگزین نمایید. تعوض تیغه را نیز خودتان میتوانید در منزل انجام دهید.
  • صافی یا همان فیلتر نقش بسیار مهمی در تهیه یک آبمیوه زلال و صاف بازی میکند. در صورت استفاده طولانی مدت از آبمیوه گیری صافی و فیلتر آن خراب شده و به مرور زمان علاوه بر تهیه آبمیوه غلیظ، به دستگاه نیز آسیب وارد میکند. در صورت خرابی صافی و فیلتر لازم است آن را درست مشابه صافی خود دستگاه تهیه و تعویض نمایید.تعمیر آبمیوه گیری

عوامل تاثیر گذار برای هزینه تعمیرات آبمیوه گیری

مهم ترین دلایل متغیر بودن هزینه تعمیرات آبمیوه گیری عبارتند از :

  • استفاده از قطعات اورجینال با کیفیت یا استفاده از قطعات معمولی
  • قدیمی و جدید بودن دستگاه آبمیوه گیری و در دسترس بودن قطعات آن
  • مدت زمان گارانتی در نظر گرفته شده بعد از تعمیرات دستگاه
  • تغییر روز به روز قیمت دلار و شدت گرفتن تحریم ها

ایرادات رایج دستگاه آبمیوه گیری

۱. آبمیوه‌گیری به طور ناگهانی خاموش می‌شود؟

این مشکل ممکن است به علت‌های مختلفی همچون نیم سوز شدن موتور دستگاه، هرز شدن پروانه‌های خنک کننده یا خرابی یاتاقان‌های آبمیوه گیری رخ دهد.

۲. تیغه‌های آبمیوه گیری نمی‌چرخند؟

معمولاً این مشکل در انواع آبمیوه گیری به دلیل نبود جریان برق یا ایراد در اتصالات سیم‌های دستگاه به وجود می‌آید.

۳. برای لرزش و صدای غیر عادی آبمیوه گیری چه کار کنیم؟

 به هنگام استفاده آبمیوه گیری را روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که کلیه قطعات به درستی سر جای خود قرار گرفته باشند. سعی کنید هربار حجم مناسبی از آبمیوه را داخل دستگاه بریزید.

۴. چرا آبمیوه از آبمیوه گیری نشت می‌کند؟

احتمال دارد ظرف دستگاه دچار شکستگی شده باشد. برای رفع این مشکل درپوش یا ظرف زیر درپوش را تعویض کنید. البته ممکن است علت مشکل لرزش زیاد دستگاه نیز باشد که برای رفع آن لازم است با استفاده از واشر دستگاه آب بندی شود.

۵. آیا پر بودن آبمیوه گیری می‌تواند علت نچرخیدن آن باشد؟

بله در صورت گیر کردن حجم زیادی از میوه‌ها در میان تیغه‌های دستگاه، تیغه‌ها فضای کافی برای چرخش نخواهند داشت و ثابت می‌مانند.

جمع بندی مقاله :

اگر دستگاه آبمیوه گیری شما به خوبی کار نمی‌کند یا دچار لرزش و صدای غیر عادی شده است، بهتر است در اسرع وقت با شماره تعمیرکار آبمیوه گیری در تهران تماس حاصل کنید و نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

دستگاه‌های آبمیوه‌گیری یکی از کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه هستند که ممکن است پس از مدتی استفاده در اثر عوامل مختلف دچار خرابی و ایراد شوند. به همین منظور سعی کردیم در این مطلب شما را با کلیه موضوعات مهم و تأثیرگذار در زمینه تعمیر آبمیوه گیری  آشنا کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *