تعمیر تخصصی بخور سرد

تعمیر تخصصی بخور گرم

هزینه تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه بخور سرد

تعمیر دستگاه بخور سرد هزینه (تومان) ایراد دستگاه بخور سرد
تعویض برد پاور 500.000 خاموش می شود
تعویض برد پیزو 350.000 بخار نمی دهد
تعویض ولوم کلید 200.000 بخار نمی دهد
تعویض پیزو pizo 200.000 بخار نمی دهد
تعمیر هر کدام از بردها 350.000
آببندی مخزن 200.000

تمامی برندهای بخور سرد و گرم در کیان سرویس تعمیر می شوند

منورا – بیورر – امپریال – ام سیگ – زیگلاس  – هایتک – سایلن – فرش لایف – فلر-فیلیپس

زیکلاس

برای ایجاد رطوبت در محیط های بسته دستگاه بخور سرد بهترین گزینه می باشد که علاوه بر اینکه به  مطبوع شدن هوا کمک بسزایی می کند، باعث کاهش بار میکروبی محیط ، جلوگیری از سرفه های خشک ، کاهش میزان حساسیت در افراد دارای آلرژی و همچنین جلوگیری از پوسته شدن پوست نیز می شود. دستگاه بخور سرد در فصول سرد هوا در خانه یا محل کار بواسطه استفاده از وسایل گرمایشی فضا خشک می شود و تنفس سخت تر مخصوصا زمانی که دچار بیماری تنفسی یا سرماخوردگی شده باشیم استفاده از هوای تمیز و پاکیزه با هوای مرطوب بسیار حائز اهمیت می باشد.

مزایای استفاده از بخور سرد:

افزایش رطوبت محیط

رفع خشکی لب

رفع خشکی گلو

رفع خشکی پوست

کاهش سرفه های خشک

برطرف کردن سر دردها و سینوس

پیشگیری از خونریزی بینی به دلیل خشکی

نکات پر اهمیت در نگهداری دستگاه بخور سرد

به علت ارتباط مستقیم دستگاه با بهداشت محیط و شما بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

روشن ماندن دائم دستگاه باعث تشدید رطوبت و بروز حساسیت می شود به همین دلیل پس از هر 30 دقیقه استفاده ترجیحا چند ساعت دستگاه خاموش شود.

برای جلوگیری از رسوب بستن دستگاه از آب های با املاح کمتر (آب مقطر) استفاده کنید و یا حتما هفته ای یک بار رسوب زدایی انجام دهید .

اگر مدت زمان زیادی از استفاده شما از دستگاه گذشته حتما آب مخزن راتعویض کنید چون منبع تولید قارچ و میکروب ها می شود و بهداشت شما را به خطر می اندازد.

 

تعمیرات تخصصی بخور سرد و بخور گرم

خرابی های رایج در بخور سرد و گرم شامل:

بخور بخار سرد ندارد
بخور بخار گرم ندارد
بخار از دستگاه خارج نمی شود
دستگاه صدا می دهد
شدت بخار کم شده است
دستگاه روشن نمی شود
دستگاه رسوب گرفته است
شدت بخور کم و زیاد نمی شود

قطعات جانبی دستگاه بخور سرد:

برد دستگاه اسیلاتور
فن دستگاه فن حلزونی
منبع تغذیه پیزو
مخزن آب پیزوالکتریک
ماژول بخار

حمل و نقل رایگان

کیان سرویس خدمات رایگان حمل و نقل در جنوب و شرق تهران، همچنین سرویس یکطرفه برای مشتریان شمال و غرب تهران را فراهم نموده است

تعمیر دستگاه بخور سرد و گرم در کیان سرویس

اگر با توضیحات وفیلم های آموزشی در این مقاله موفق به سرویس دستگاه بخور سرد خود نشده اید، می توانید با کارشناسان متخصص در کیان سرویس تماس گرفته و یا در انتهای مقاله در قسمت دیدگاه  مشکلات دستگاه را مطرح کنید تا گروه متخصص و حرفه ای کیان سرویس مشاوره های لازم را برای تعمیر کلیه لوازم خانگی منزل از جمله دستگاه بخور سرد را به شما ارائه دهد .

جهت تعمیر و سرویس دوره ای دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم خود با ما تماس بگیرید

تعمیر دستگاه بخور گرم

با سلام به تمامی علاقمندان به دستگاه بخور گرم! اگر شما هم از افرادی هستید که از دستگاه بخور گرم برای تهویه مناسب فضاهای خود استفاده می‌کنید، حتما با مشکلات فنی این دستگاه آشنا هستید. در این قسمت، به بررسی مشکلات رایج دستگاه بخور گرم و راه‌حل‌های آنها می‌پردازیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل، دستگاه خود را تعمیر کنید و از عملکرد بهتر آن لذت ببرید. شناسایی مشکلات در ابتدا، برای تعمیر دستگاه بخور گرم باید به شناسایی مشکلات آن بپردازیم. 

مشکلات رایج دستگاه بخور گرم 

 مشکلات این دستگاه شامل عدم تولید بخار، نویز زیاد، گرمای ناپایدار و یا عدم روشن شدن دستگاه می‌باشد. با تشخیص دقیق مشکل، می‌توان به راحتی به تعمیر آن پرداخت.

 برای تعمیر دستگاه بخور گرم، ابتدا باید مشکل را تشخیص داده و سپس اقدام به تعمیر آن کنید. این مراحل ممکن است شامل تعویض قطعات خراب، تنظیم و تعمیر اتصالات الکتریکی یا تمیز کردن قطعات دستگاه باشد. در صورتی که نمی‌توانید دستگاه را خودتان تعمیر کنید، بهتر است به تعمیرکاران متخصص در کیان سرویس مراجعه کنید تا مشکل را برطرف کند.

 نکات پایانی در نهایت، در نظر داشته باشید که هر چقدر به نحوه استفاده و تعمیر دستگاه بخور گرم دقت کنید، عمر آن را بیشتر خواهید کرد. همچنین، در صورت نیاز به خرید یک دستگاه جدید، حتما از منابع معتبر و با تضمین خرید کنید تا از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار شوید. با این راهکارهای ساده ولی موثر، شما می‌توانید از دستگاه بخور گرم خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و لذت بخار زدن را در فضای خود تجربه کنید.

بررسی خرابی های رایج دستگاه بخور سرد و بخور گرم

سوالات متداول تعمیر بخور سرد و بخور گرم

5 علت مهم بخار ندادن دستگاه بخور سرد:
  • عدم استفاده طولانی مدت از بخور سرد
  • استفاده از آب دارای املاح زیاد
  • رسوب گرفتن فیلتر
  • استفاده از اسانس در مخزن بخور
  • سرویس نکردن به موقع دستگاه (15 روز یکبار)
رسوب زدایی دستگاه بخور :

بهتر است قبل از اینکه دستگاه دچار مشکل شود به صورت منظم دو هفته یک بار دستگاه خود را رسوب زدایی کنید:

ابتدا دستگاه را از برق بکشید آب درون مخزن را خالی کنید ، 2 قاشق چایخوری جوش شیرین درمخزن بریزید بعد از گذشت چند دقیقه با مسواک منطقه جرم گرفته را تمیز کنید. چند ساعتی از دستگاه استفاده نکنید تا خشک شود.

قرار نگرفتن سوپاپ در جای خود:

تمام دستگاه های بخور سوپاپ دارند که اگه این قطعه در جای درست خود قرار نگیرد، دستگاه بخار تولید نمی کند. پس به این مسئله دقت کنید که همیشه مخزن به درستی روی سوپاپ قرار گیرد.

بوی نامطبوع دستگاه بخور:

اگر در هنگام استفاده از دستگاه بخور متوجه بوی نامطبوعی می شوید بخاطر آبی است که برای مدت طولانی در دستگاه راکد مانده و شاید دچار کپک شده باشد. لطفا اگر دستگاه شما دچار این مشکل شده از شوینده های شیمیایی استفاده نکنید، زیرا آسیب جدی به دستگاه شما وارد می کند.

چکه کردن یا آب دادن دستگاه بخور سرد:

چکه کردن آب به دلیل شکستگی و نشتی دستگاه های انتقال آب است . ترک برداشتن دیواره مخزن که اغعلت آن می تواند اضافه کردن اسانس به آب باشد.

زمانی که به آب ، اسانس اضافه می کنید آب بسیار غلیظ شده و گاز زیادی تولید می شود در نهایت فشار گاز مخزن ترک بر می دارد.

سرو صدای زیاد دستگاه بخور سرد:

صدایی شبیه هورت کشیدن آن: این صدا به دلیل تخلیه آب از مخزن به سمت مخزن کوچک و صفحه اولتراسونیک است. (طوری مخزن را پر کنید که هوای کمتری بگیرد و حباب درون آن وجود نداشته باشد)

صدایی وزوز: این صدا نیز به صفحه اولتراسونیک است که به مرور و با استفاده دستگاه بیشتر می شود.(محل قرارگیری دستگاه باید صاف و محکم باشد)

جهت تعمیر دستگاه بخور سرد و بخور گرم  و سرویس دوره ای آن با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه

  • دستگاه بخار سرد ما از دریچه بخار نمی دهد و همه بخار ها از زیر دستگاه خارج می شود بعد از چند دقیقه هم ارور میدهد و خاموش می شود علت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *