تعمیر بخاری برقی

بخاری برقی

اگر قصدخرید بخاری برقی یا هیتر را دارید با خواندن این مطلب دیگر دچار سردرگمی نمی شوید و در نهایت برای این که انتخابی مطمئن داشته باشید این مقاله را دنبال کنید تا خریدی بهینه را تجربه کنید .

نحوه کار هیتر برقی

هیتر برقی از یک لامپ و یا المنت برای تولید گرما استفاده می کند که این گرما به وسیله یک پروانه چرخان به بیرون هدایت شده و در نهایت فضا را گرم می کند. مدل های امروزی دارای قابلیت هایی نظیر کلید ایمنی، فن و ترموستات نیز هستند که بسیار حائز اهمیت می‌باشند ، توجه به ظرفیت گرمادهی هیتر برقی و همچنین ابعاد فضای مورد نظر علاوه بر توجیه اقتصادی در زمان خرید کالا، می تواند موجب کاهش مصرف انرژی و هزینه بهره برداری گردد.

تعمیر هیتر برقی در تهران

حمل و نقل رایگان

کیان سرویس خدمات رایگان حمل و نقل در جنوب و شرق تهران، همچنین  سرویس یکطرفه برای مشتریان شمال و غرب تهران را فراهم نموده است

لازم است بدانید بخاری برقی با تنوع بالایی روانه بازار می شود که عبارتند از:

رادیاتور برقی

بخاری فن دار

بخاری تابشی

بخاری کانوکتوری

بخاری حمامی

رادیاتور برقی یا همان شوفاژ برقی است که در ظاهر شبیه به رادیاتور شوفاژ های دیگر هستند با این تفاوت که به جای آب در داخل آن از روغن استفاده شده و نحوه کار آن بدین گونه است که روغن توسط المنت گرم شده و جریان روغن گرم در پره ها منجر به داغ شدن آن و در نهایت گرم شدن محیط می شود. باید بدانید که روغن این دستگاه نیاز به تعویض ندارد.

معایب رادیاتور برقی

 رادیاتور برقی در مقایسه با بخاری گازی دارای هزینه مصرفی بالاتری است و به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب توصیه می شود.

همچنین در مقایسه با بخاری گازی از قدرت گرمایشی کمتری نیز برخوردار است.

بخاری فن دار

همان بخاری است که برای انتقال بهتر گرما و سریع تر گرم شدن محیط دارای فن می‌باشند . این بخاری ها معمولا مجهز به ترموستات هستند و در صورت گرم شدن بیش از حد به واسطه داشتن سنسور به صورت خودکار خاموش می شوند. مصرف برق بخاری های فن دار استاندارد معقول است چرا که مجهز به  تکنولوژی های جدید می‌باشد.

معایب بخاری فن دار:

در محیط های مرطوب کارایی ندارد، خرید آن برای اتاق های بزرگ توصیه نمی شود و دارای صدای زیاد

بخاری تابشی

بخاری تابشی در واقع از انرژی تابشی برای گرم کردن اجسام استفاده می کند و گرما از المنت به یک سطح سرد یعنی محیط منتقل می شود. که دو نوع قابل حمل و ثابت تولید میشود .

مزایا بخاری تابشی:

مصرف انرژی پایین تر در مقایسه با سایر بخاری برقی ها، قابلیت ایجاد بخار و رطوبت در برخی از مدل ها و مناسب برای فضای باز

 

معایب بخاری تابشی:

استفاده ازآن در اتاق خواب توصیه نمی شود زیرا نور و تابش ایجاد شده در شب می تواند آزاردهنده باشد. احتمال آتش سوزی وجود دارد

بخاری کانوکتوری

کنوکتور (convector) به معنای جا به جایی و یا همرفت می باشد .پس بخاری های کانوکتور همان بخاری های همرفتی می باشند . در حقیقت همرفت یک نوع جریان انتقال حرارت می باشد که معمولا اکثر سیستم های تهویه مطبوع به این شکل کار می کنند .

بخاری های کانوکتور در ساختمان هایی مانند مدارس ، لابی هتل ها اداره جات ها و … که به تعداد زیاد پنجره دارند کاربرد بیشتری دارد. . مدل بخاری های کنوکتور بر روی دیوار و با فاصله کمی از سطح زمین نیز نصب می شوند .

مزایا بخاری کانوکتوری: کاملا بی صدا

معایب بخاری کانوکتوری: اندازه بزرگ

بخاری حمامی

ای نوع بخاری به منظور قرار دادن در حمام و یا سرویس های بهداشتی تولید شده است که دارای ایمنی بسیار بالا بوده و نگرانی بابت رطوبت 100 درصدی محیط و یا بروز آتش سوزی وجود ندارد.

بخاری حمامی معمولا دارای کلید خاموش و روشن می‌باشد که حتما از یک سیستم برق ضدآب استفاده کنید.

مزایا بخاری حمامی:

دارای ایمنی بسیار بالا و امکان خشک کردن حوله

معایب بخاری حمامی:

محدودیت استفاده و مناسب برای سرویس بهداشتی

فرقی نمی کند بخاری برقی شما از چه نوعی باشد  کیان سرویس متخصص تعمیر انواع بخاری برقی ، هیتر، شوفاژ برقی می باشد.
تعمیر بخاری حمامی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *