تعمیر آسیاب برقی در تهران

تعمیر آسیاب برقی در تهران


معمولا در آشپزی باید وسایل برقی به کمک آیند تا بتوانیم مواد مورد نیاز برای غذا و یا کیک ودسر مورد نظر را آماده کنیم . یکی از آن وسایل برقی آسیاب برقی است که برای پودر کردن ادویه ها ، پودر کردن دانه های قهوه یا نسکافه ، پودر کردن دانه های برنج یا نخود چی برای تهیه آرد ، ….. مورد نیاز می باشد. این وسیله کمک می‌کند تا انواع دانه‌ها، غلات، گیاهان و ادویه‌ها را با سرعت بالا پودر کنید. هرچه پودر آن‌ها تازه‌تر باشند عطر و طعم بهتری را به غذاها می‌دهند. در گذشته به جای آسیاب برقی از هاون استفاده می کردند. آسیاب برقی با برند های متنوع در ابعاد و قدرت متفاوت تولید می شود که شما بر حسب استفاده خود می توانید دستگاه مورد نیاز را تهیه کنید .

خرید دستگاه آسیاب خانگی برای هر خانه ای مورد نیاز می باشد اما باید در خرید آن دقت کنید چرا که وسیله‌ای ظریفی هست و در صورت خرید مارک های بی کیفیت و متفرقه زود خراب می باشد و اینکه دستگاه آسیاب خانگی معمولا از ظرفیت پایین تری برخورد دار و تفاوت انواع آن ها در سرعت ، قدرت ، جنس و ظرفیت هست .

نگهداری از آسیاب برقی

  • بعد از هر بار استفاده دستگاه و تیغه را تمیز کنید.
  • قطعات را با شعله آتش و حرارت های مستقیم خشک نکنید.
  • هرگز دستگاه 2اصلی را که موتور در آن تعبیه شده با آب نشویید.
  • از ریختن مواد خیلی سخت داخل آسیاب جدا خودداری نماید.
  • آسیاب های خانگی معمولا دیرتر خراب میشوند اگر درست از آن استفاده کنید و از شستشو و نگهداری آن کاملا آشنایی داشته باشید باعث میشود این دستگاه عمر بیشتری داشته باشد و دیرتر خراب شود.

تعمیر آسباب برقی

همانطور که پیش تر گفتیم آسیاب برقی وسیله‌ای کوچک اما کاربردی در آشپزخانه است که می‌توانید با کمک آن دانه‌های قهوه، مواد غذایی و خشکبار را به سرعت آسیاب کنید. هرگونه اشتباه و استفاده نادرست از آسیاب برقی، می‌تواند باعث خرابی دستگاه شود. در این صورت،با توجه به قیمت خرید بالای این وسیله، بهتر است تعمیر آن را به متخصصش در کیان سرویس بسپارید.

تعمیر آسیاب برقی در کیان سرویس
تعمیر آسیاب برقی در کیان سرویس

خرابی های رایج آسیاب برقی

آسیاب برقی روشن نمی‌شود

روشن نشدن آسیاب برقی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، یکی از ساده‌ترین دلایلی که می‌تواند باعث چنین مشکلی شود، نبود جریان برق در پریز است. اگر مشکلی در پریز برق نمی‌بینید، دوشاخه دستگاه و سپس سیم دستگاه را چک کنید. این احتمال نیز وجود دارد که، فنر پشت زغال خراب شده باشد. سوختگی آرمیچر، قطعه‌ای که انرژی الکترونیکی را به جنبشی تبدیل می‌کند نیز، می‌تواند مانع از روشن شدن دستگاه شود. تعمیر و تعویض قطعات را به تعمیرکار های مجرب در کیان سرویس  بسپارید.

پودر شدن مواد غذایی کند است

بعد از مدتی استفاده از آسیاب برقی، با این مشکل مواجه خواهید شد. می‌بینید که آسیاب برقی سالم است و موتور هیچ مشکلی ندارد، اما پودر شدن مواد غذایی به کندی انجام می‌گیرد. اصلی‌ترین عامل برای ایجاد چنین مشکلی، کند شدن تیغه‌ها است. تیز کردن تیغه‌ها طوری که به آن‌ها آسیبی نرسد، کار یک تعمیرکار ماهر است. تعویض تیغه ها نیز راه حل اساسی برطرف کردن این مشکل می باشد.

آسیاب برقی بیش از اندازه داغ می شود

اگر در حین کار متوجه داغ شدن بیش از حد آسیاب برقی خود شده اید می تواند به دلیل استفاده زیاد از دستگاه باشد حتما به این مسئله توجه کنید که بیش از ظرفیت دستگاه توقع پودر کردن نداشته باشید زیرا معمولا آسیاب برقی خانگی دستگاه کوچکی است که مقدار کمی مواد را پودر می کند. تعداد دفعاتی که هر سری استفاده می کنید نیز حائز اهمیت می باشد سعی کنید در هر نوبت بیش از 3-4 بار استفاده نکنید.

لرزش شدید و صدای ناهنجار آسیاب برقی

معمولا علت لرزش شدید تراز نبودن محل قرار گیری آسیاب برقی می باشد سعی کنید حتما از سطحی تراز و صاف برای قرار دادن آسیاب برقی استفاده کنید . صدای ناهنجار هم علاوه بر محل قرارگیری دستگاه می تواند به دانه هایی که درون مخزن دستگاه ریخته اید مربوط باشد دانه های بسیار سفت ، درشت ،یا دانه های که در بین تیغه ها گیر کرده باشد می تواند باعث بروز صدای بلند دستگاه شود اگر این مسائل را در نظر گرفته اید و باز دستگاه دچار لرزش وصدای بلند است بهتر است با تعمیر کار لوازم خانگی در کیان سرویس تماس بگیرید یا فرم درخواست تعمیر را پر کنید.

تعمیر آسیاب برقی در تهران

عوامل تاثیر گذار برای هزینه تعمیر آسیاب برقی

مهم ترین دلایل متغیر بودن هزینه تعمیرات آسیاب برقی عبارتند از :

  • استفاده از قطعات اورجینال با کیفیت یا استفاده از قطعات معمولی
  • قدیمی و جدید بودن آسیاب برقی و در دسترس بودن قطعات آن
  • مدت زمان گارانتی در نظر گرفته شده بعد از تعمیرات دستگاه
  • تغییر روز به روز قیمت دلار و شدت گرفتن تحریم ها

ما در مجموعه تخصصی تعمیر لوازم خانگی کیان سرویس انواع برند های آسیاب برقی را تعمیر میکنیم . هزینه تعمیر آسیاب برقی با توجه به برند دستگاه شما متغیر می باشد که حتما قبل از تعمیر و تعویض قطعات با شما هماهنگی های لازم انجام میگیرد. لازم به ذکر است تمامی برند های آسیاب برقی همچنین برند های متفرقه بازار در کیان سرویس تعمیر می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *