تعمیر شوفاژ برقی در تهران

تعمیر شوفاژ برقی در تهران


شوفاژ برقی دلونگی به عنوان یکی از پرکاربرد ترین وسایل گرمایشی در خانه به شمار می آید چرا که نصب آن نیاز به تخصص خاصی ندارد ، نیاز به لوله کشی و… ندارد ، احتیاج به دودکش و اینگونه تشریفات وسایل گرمایشی دیگر ندارند همچنین چون شعله ندارد و از گاز تغذیه نمی کند بنابراین از لحاظ ایمنی بسیار مناسب می باشد. به همین جهت طرفداران بسیاری دارند.
شوفاژبرقی های دلونگی با قابلیت های زیادی که دارند، برای فصل سرما به خصوص در مکان هایی که گاز رسانی وجود ندارد، بسیار مناسب هستند. با این حال شوفاژ برقی دلونگی ممکن است به دلیل عدم استفاده مناسب یا مراقبت از آن دچار اشکال شود. برای تعمیرات شوفاژ برقی یا سرویس آن قبل از هرچیز موارد ایمنی را رعایت کنید. به دلیل اهمیت این موضوع در صورتی که تخصص لازم در تعمیر شوفاژ برقی را ندارید، اقدام خودسرانه‌ای انجام ندهید و از تعمیرکاران ماهر در کیان سرویس کمک بگیرید.
کیان سرویس همراه تکنسین های دوره دیده و تیم تخصصی خود در زمینه تعمیرشوفاژ برقی دلونگی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. کافی است فرم درخواست تعمیر را پرکرده یا با کیان سرویس تماس بگیرید.

نکات مهم در استفاده از شوفاژ برقی دلونگی

  1. دستگاه را هرگز به مدت طولانی روشن نگذارید
  2. از شستن بدنه دستگاه با پارچه کاملا خیس و مرطوب و یا قرار دادن دستگاه در داخل آب خودداری کنید
  3. از ادامه کار دستگاه در زمانی که اتصال بدنه دارد خودداری کنید
  4. در صورت مشاهده خروج دود از پشت بخاری و یا به مشام رسیدن بوی سوختن لاستیک، دستگاه را از برق خارج نموده و سلامتی سیم کشی ها را بررسی نمایید
  5. هرگز دوشاخه شوفاژ برقی را به سه راهی برق و یا محل انشا مشابه متصل نکنید چرا که از مسیری که شوفاژ برقی تغذیه می‌کند نمی‌توان جهت برق رسانی به وسایل دیگر استفاده نمود

خدمات کیان سرویس در تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

بعد از تعمیر شوفاژ برقی دلونگی در کیان سرویس ، تست های زیادی توسط بخش کنترل کیفیت مجموعه به منظور اطمینان از عملکرد درست دستگاه انجام می شود. و همچنین تعمیر شوفاژ برقی دلونگی دارای ضمانت می باشد و برای تمامی هزینه های تعمیر فاکتور رسمی ارائه میشود.

هزینه تعمیر شوفاژ برقی دلونگی

تکنسین های متخصص در کیان سرویس به دلیل شناخت کامل به تمام قطعات و داشتن تجربه کافی در رفع تمامی مشکلاتی که ممکن است برای شوفاژ برقی دلونگی به وجود آید، بالاترین سرعت کار تعمیر دستگاه شما را انجام خواهند داد.

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. در صورتی که از قطعات غیر اصل در شوفاژ برقی دلونگی استفاده شود موجب به مشکل خوردن مجدد دستگاه میشود. تمامی قطعات استفاده شده در کیان سرویس اصل و فابریک بوده و با مناسب ترین قیمت ارائه می شود.

با این حال کیان سرویس قبل از اعزام سرویسکار در محل و یا جمع آوری دستگاه، تمامی هزینه ها را برای مشتریان شفاف سازی کرده و سپس بنا به درخواست آنها سایر مراحل پیگیری می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *