تعمیر سرخ کن در تهران

تعمیر سرخ کن در تهران


سرخ کن

دنیای امروز با بکار گیری تکنولوژی با هدف راحت تر شدن زندگی از ابزار و تجهیزاتی استفاده می کند که از مزایای آن همانطور که گفتیم آسایش زندگی را فراهم می کند ولی خوب باید در نظر داشته باشیم بالاخره هر وسیله ای بعد از گذشت زمان دچار فرسودگی خواهد شد بهتر است ما تا حدی با وسایل برقی آشپزخانه خود که از قضا بسیار پرکاربرد نیز می باشند آشنا باشیم این که چطور از وسایل خود نگهداری کنیم تا دچار مشکل و خرابی نشوند ، اگر اشکالی در کار دستگاه بوجود آمد چگونه در خانه آن را تعمیر کنیم ، اگر نیاز به تعمیر تخصصی دارد با تعمیرکاران مجرب در همان زمینه کمک بخواهیم تا هر چه زودتر ایرادات دستگاه ما برطرف شود و….

در میان این وسایل سرخ کن ها از طرفداران زیادی برخوردارند چرا که امروزه متاسفانه غذاهای فست فودی بسیار مورد پسند واقع شده و بسیار پرطرفدار هستند.

ما در این مقاله سعی می کنیم تا اطلاعاتی در مورد سرخ کن ها در اختیار شما قرار دهیم تا ابتدا نحوه کار با آن را بدانید ، قطعات سرخ کن را معرفی کنیم تا با کارکرد آن آشنا شوید، ایرادات و مشکلات رایج سرخ کن ها را بررسی میکنیم، تا حدی در مورد عیب یابی و رفع ایرادات سرخ کن صحبت می کنیم پس با ما همراه باشید.

تعمیر سرخ کن در تهران
تعمیر سرخ کن در تهران

قطعات سرخ کن :

بدنه سرخ کن: خارجی ترین قسمت دستگاه می باشد که معمولا از پلاستیک ساخته می شود که در برابر جریان برق عایق باشد.

مخزن سرخ کن : جنس این مخزن قالبا از کروم با روکش تفلون می باشد که امروزه از سرامیک نیز در ساخت آن استفاده می شود این مخزن ضد خش بوده و قابلیت شستشوی آسان نیز دارد در سرخ کن های قدیمی تر این مخزن به مخزن روغن نیز معروف بود ولی امروزه سرخ کن های بدون روغن بازار داغی دارند البته سرخ کن از ابتدای استفاده تا الان تغییرات زیادی داشته قبلا مخزن های المنت دار در سرخ کن استفاده می شد که تدریجا این اختراعات تکامل یافته و تغییراتی با توجه به شرایط و برای راحتی بیشتر در آن اعمال می شود. معمولا شستشوی مخزن المنت دار بسیار مشکل بود چرا که المنت خیس مشکلاتی در دستگاه به وجود می آورد و باعث خرابی دستگاه می شد.

سبد مواد سرخ کن: سرخ کن ها دارای سبدی فلزی بودند که در این قطعه ابتدا مواد غذایی قرار داده می شد و بیرون از روغن بودند و به تدریج با داغ شدن روغن و آزاد شدن ضامن آسانسور سبد به داخل روغن می رفت و مواد غذایی در روغن داغ سرخ می شدند.

المنت سرخ کن: المنت ها وظیفه گرم کردن و ایجاد حرارت را بر عهده دارند و در بدنه سرخ کن و زیر مخزن نصب می شوند.

ترموستات سرخ کن: معمولا ترموستات در مدل های ساده تر وظیفه کارکرد دستگاه را به عهده داشت و ترموستات بیمتالی در سرخ کن ها استفاده می شد.

تایمر و مدار الکترونیکی: قبلا زمان توسط مدار تنظیم می شد اما امروزه کنترل زمان و همچنین دما توسط مدار الکترونیکی صورت می گیرد.

مشکلات رایج سرخ کن و تعمیر آن
 

تعمیر قطعات سرخ کن در کیان سرویس

هر یک از قطعات دستگاه ممکن است به دلایلی دچار مشکل شوند در صورت بروز هر گونه تغییر در عملکرد دستگاه بهتر است با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت کنید و اگر مشکل دستگاه سرخ کن شما باعث خرابی سرخ کن می شود حتما از تعمیرکاران در این امر کمک بخواهید . ما در کیان سرویس با متخصصین مجرب در این زمینه آماده یاری رساندن به شما می باشیم . خدمات تعمیر در کیان سرویس به شرح زیر می باشد:

  1. تعمیر برد الکترونیکی سرخ کن
  2. تعمیر و تعویض ترموستان انواع سرخ کن
  3. رفع مشکل قطع شدن المنت در سرخ کن
  4. تعمیر و تعویض فیوز حرارتی سرخ کن
  5. تعمیر مدار الکترونیکی سرخ کن
  6. تعمیر مدار تایمر و مدار کنترل در سرخ کن
  7. تعمیر و تعویض صفحه نمایش سرخ کن
  8. تعمیر کلیه قطعات الکترونیکی سرخ کن

بروز هر گونه تغییر در کیفیت دستگاه نشان دهنده مشکل می باشد و علتی دارد آگاهی از مشکلات رایج دستگاه سرخ کن می تواند بسیار کمک  حال بوده و در عیب یابی به شما کمک کند.

مشکلات رایج در سرخ کن ها

هر وسیله برقی با اولین مشکلی که می تواند روبرو شود روشن نشدن دستگاه می باشد.

بعضی مواقع داغی بیش از حد دستگاه باعث می شود روغن در سرخ کن بسوزد. یا درمواقعی بنا به دلایلی خاموش کن خودکار دستگاه کار نمی کند. یکی دیگر از مشکلات رایج لوازم برقی این است که با روشن شدن دستگاه فیوز برق قطع می شود. صفحه نمایش دستگاه چیزی نمایش نمی دهد. چراغی که در سرخ کن ها نصب است برای اطلاع از وضعیت داغی روغن کار نمی کند. و…. این ها از مشکلات رایج دستگاه سرخ کن می باشد.

کیان سرویس نمایندگی تعمیر لوازم برقی خانگی با ضمانت کاری 60 روزه و استفاده از قطعات اصلی هر برند در تهران محدوه شرق با سرویس رایگان .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *