تعمیر جاروبرقی بوش

تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش در تهران
تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش در تهران

بوش برند مطرح  و بسیار پر طرفدار در لوازم خانگی می باشد پس جارو شارژی بوش یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمیز کردن خانه‌ها و ادارات است. اما همانطور که ممکن است بدانید، این نوع جارو شارژی نیز مانند دیگر لوازم برقی ممکن است به مشکل برخورد کند و نیاز به تعمیر داشته باشد.

اگر شما هم یکی از کاربران جارو شارژی بوش هستید و با مشکلاتی مانند عدم شارژ شدن، کمبود قدرت مکش و یا دیگر مسائلی مواجه شده‌اید، می‌توانید از خدمات تعمیر جارو شارژی بوش در کیان سرویس استفاده کنید.

برای تعمیر جارو شارژی بوش، می‌توانید با کیان سرویس تماس گرفته و مشکل جارو شارژی خود را به راحتی و با اطمینان برطرف کنید .

از نظر ما بهتر است، برای جلوگیری از بروز مشکلات در جارو شارژی بوش، از آن به درستی مراقبت کنید و هنگام استفاده از آن، دقت ویژه داشته باشید.

بله، مراقبت درست از جارو شارژی بوش می‌تواند به طول عمر و کارایی آن کمک کند. در زیر چند نکته برای مراقبت از جارو شارژی بوش آورده شده است:

1. شارژ دهید: هنگامی که جارو شارژی بوش شما کاملاً تخلیه شده است، بهتر است آن را با استفاده از شارژر مناسب به شارژ بگذارید. این کار به طول عمر باتری کمک می‌کند و مطمئن شوید که همیشه آماده استفاده است.

2. تمیز کنید: برای جلوگیری از بروز مشکلات، بهتر است جارو شارژی بوش را پس از هر بار استفاده تمیز کنید. این کار شامل تخلیه صندوق خاک، تعویض فیلترها و تمیز کردن قطعات دیگر است.

3. استفاده درست: هنگام استفاده از جارو شارژی بوش، بهتر است دستورالعمل‌های تولید کننده را رعایت کنید و آن را به درستی استفاده کنید. برای مثال، بهتر است از جارو شارژی برای جارو کردن سطوح سخت استفاده شود و از آن برای جارو کردن موکت‌ها و فرش‌ها با موانع زیاد استفاده نشود.

4. نگهداری: بهتر است جارو شارژی بوش را در محل خشک و خنک نگه دارید و از آن برای جارو کردن مواد سخت مانند خاک‌های سنگین و مواد شیمیایی استفاده نکنید.

5. تعمیرات منظم: برای حفظ کارایی جارو شارژی بوش، بهتر است آن را به صورت دوره‌ای سرویس کنید. مراکز خدماتی که در تعمیر جارو شارژی بوش فعالیت می‌کنند، می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند و مشکلات را برطرف کنند.

تعمیر جاروبرقی بوش که مشکلاتی مانند روشن نشدن، قدرت نداشتن موتور جاروبرقی یا همان مکش ضعیف جاروبرقی، صدای زیاد، بلند شدن بوی سوختگی از موتور جاروبرقی، موتور دستگاه یکسره کار می کند و سایر ایرادات دیگر مستقیماً در کیان سرویس انجام می گردد. دستگاه جارو برقی یکی از لوازم پر مصرف خانه است به همین دلیل بیش تر از سایر لوازم دچار مشکل می گردد و نیاز به تعمیرات جاروبرقی پیدا می کند. با توجه به موضوع بالا و نیاز روزمره به دستگاه جارو برقی برای نظافت منزل، تعمیرکاران جارو برقی در کیان سرویس، با شناخت کامل نسبت به مشکلات جاروبرقی، در کوتاه ترین زمان عیب یابی دستگاه را انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد. بعد از تعمیر جاروبرقی بوش در کیان سرویس ، تست های زیادی توسط بخش کنترل کیفیت مجموعه به منظور اطمینان از عملکرد درست دستگاه انجام می شود.

تعمیر جاروشارژی بوش
تعمیر جاروشارژی بوش در کیان سرویس در تهران

 

تعمیرات جارو شارژی بوش

تعمیر جارو شارژی نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس جارو شارژی به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد.مشکلات رایج جارو شارژی مانند روشن نشدن جارو شارژی، کم بودن مکش دستگاه، بوی نامطبوع دادن،پس از روشن شدن در جا خاموش شود،بی از حد داغ شود، سر و صدای بلند دستگاه و  و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس انجام می گردد.

جاروشارژی به علت تعبیه شدن یک باتری پرقدرت بر روی آن انرژی برق تنها نقش شارژ آن را بر عهده دارد، بنابراین از آن می‌توان به عنوان یک جاروی سیار استفاده کرد.معمولا از جاروی شارژی برای مصارف زیر استفاده می‌شود: 1. نظافت داخل خودروها. 2. نظافت نقاط محدود در منزل. 3. مکش آب در سطح نسبتا کم (در برخی از انواع جاروهای شارژی قابلیت مکش آب نیز وجود دارد).

هزینه تعمیرات جارو برقی بوش

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

هزینه تعمیرات جاروبرقی بوش

قیمت ها به تومان می باشد

تعویض موتور

1.300.000

تعمیر موتور و سرویس جاروبرقی بوش

600.000

سرویس کلی جاروبرقی بوش (فیلتر ، ولوم )

350.000

تعویض سیم جمع کن جارو بوش

650.000

تعمیر و سرویس سیم جمع کن

350.000

تعویض کلید

200.000

تعمیر برد جاروبرقی بوش

400.000

تعویض لوله خرطومی

قیمت مصوب بازار

 

تعمیرات جارو برقی در کمترین زمان

تعمیرکاران جارو برقی در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند جارو برقی به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر جاروبرقی بوش

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس جارو برقی ، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات بوش در تهران

همه محصولات برند بوش توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *