تعمیر جاروبرقی سانی

تعمیر جاروبرقی سانی که مشکلاتی مانند روشن نشدن، قدرت نداشتن موتور جاروبرقی یا همان مکش ضعیف جاروبرقی، صدای زیاد، بلند شدن بوی سوختگی از موتور جاروبرقی، موتور دستگاه یکسره کار می کند و سایر ایرادات دیگر مستقیماً در کیان سرویس انجام می گردد. دستگاه جارو برقی یکی از لوازم پر مصرف خانه است به همین دلیل بیش تر از سایر لوازم دچار مشکل می گردد و نیاز به تعمیرات جاروبرقی پیدا می کند. با توجه به موضوع بالا و نیاز روزمره به دستگاه جارو برقی برای نظافت منزل، تعمیرکاران جارو برقی در کیان سرویس، با شناخت کامل نسبت به مشکلات جاروبرقی، در کوتاه ترین زمان عیب یابی دستگاه را انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد. بعد از تعمیر جاروبرقی سانی در کیان سرویس ، تست های زیادی توسط بخش کنترل کیفیت مجموعه به منظور اطمینان از عملکرد درست دستگاه انجام می شود.

تعمیر جارو شارژی سانی
تعمیر جارو شارژی سانی در کیان سرویس

تعمیر جارو شارژی سانی

تعمیر جارو شارژی نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس جارو شارژی به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد.مشکلات رایج جارو شارژی مانند روشن نشدن جارو شارژی، کم بودن مکش دستگاه، بوی نامطبوع دادن،پس از روشن شدن در جا خاموش شود،بی از حد داغ شود، سر و صدای بلند دستگاه و  و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس انجام می گردد.

جاروشارژی به علت تعبیه شدن یک باتری پرقدرت بر روی آن انرژی برق تنها نقش شارژ آن را بر عهده دارد، بنابراین از آن می‌توان به عنوان یک جاروی سیار استفاده کرد.معمولا از جاروی شارژی برای مصارف زیر استفاده می‌شود: 1. نظافت داخل خودروها. 2. نظافت نقاط محدود در منزل. 3. مکش آب در سطح نسبتا کم (در برخی از انواع جاروهای شارژی قابلیت مکش آب نیز وجود دارد).

هزینه تعمیرات جارو برقی سانی

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات جارو برقی در کمترین زمان

تعمیرکاران جارو برقی در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند جارو برقی به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر جاروبرقی سانی

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس جارو برقی ، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات سانی در تهران

همه محصولات برند سانی توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *