اتو پرس:
اگر به قصد خرید اتو سری به بازار زده باشید با انواع اتوهایی چون اتو بخار ، اتو مخزن دار و اتو پرس و .. رو به رو
می شوید.تا چندی پیش از اتو بخار ها برای مصارف خانگی استفاده می شد. اما با به روی کار آمدن اتو پرس ها در اندازه و سایز های مختلف از این مدل استفاده بیشتری می شود چون از نظر اتو کشیدن هم در زمان و هم درکیفیت اتو کمک شایانی به مصرف کننده می کند .


اتو پرس دارای انواع برندهای مختلفی می باشد که از نظر کیفیت اختلاف چندانی با یکدیگر ندارند اگر به صورت درست و مرغوب از دستگاه استفاده شود .برای استفاده از دستگاه ابتدا درجه حرارت را بسته به نوع پارچه انتخاب میکنیم که امری حیاتی است زیرا از سوختگی لباس و از همه مهمتر از خرابی دستگاه جلو گیری میکند.
بعد از اتو کشیدن حتما آب داخل مخزن باید خالی شود چون آب اگر داخل مخزن بماند باعث گندیدن آب و رسوب می شود و همان آب رسوب گرفته داخل شلنگ های دستگاه اتو پرس میرود و در بخاردهی مشکل ایجاد می کند . با رعایت همین نکته کوچک از خراب شدن زود هنگام دستگاه جلوگیری می شود.
حتما آبی که داخل دستگاه میریزید باید آب جوشیده شده و خنک یا آب مقطر استفاده شود. به هیچ عنوان آب کولر گازی و آبهای خوشبو کننده استفاده نشود چون 100% دستگاه به مشکل می خورد.
حتما دستگاه از برق کشیده شود و درب اتو باز باشد تا خنک شود.
در صورت خرابی دستگاه اتو پرس حتما باید متخصص مربوطه دستگاه را مورد بازبینی قرار دهد و تعمیر کند چون معمولا تعمیر خرابی این دستگاه نمیتواند توسط خود مشتری انجام شود.

اتو بخار،اتو دستی ،اتو مخزن دار:
انواع اتو های بخار-دستی-مخزن دار ، دارای انواع برندهای مختلفی می باشد که از نظر کیفیت اختلاف چندانی با یکدیگر ندارند اگر به صورت درست و مرغوب از دستگاه استفاده شود.اگر به صورت درست و مرغوب از دستگاه استفاده شود برای استفاده از دستگاه ابتدا درجه حرارت را بسته به نوع پارچه انتخاب میکنیم که امری حیاتی است زیرا از سوختگی لباس و از همه مهمتر از خرابی دستگاه جلو گیری میکند.


بعد از اتو کشیدن حتما آب داخل مخزن باید خالی شود چون آب اگر داخل مخزن بماند باعث گندیدن آب و رسوب می شود و همان آب رسوب گرفته داخل المنت دستگاه می رود و در بخاردهی مشکل ایجاد می کند یا حتی می تواند المنت را بسوزاند. با رعایت همین نکته کوچک از خراب شدن زود هنگام دستگاه جلوگیری
می شود.
اگر دستگاه رسوب گرفت و بخار نمی دهد به مقدار نصف قاشق چایی خوری سرکه یا پودر رسوب گیری که قبلا در آب داغ حل شده باشد همراه با آب داخل مخزن بریزید و درجه حرارت اتو را در بالاترین حد آن قرار دهید و با فشار دادن دکمه بخار یا دکمه CLEAN آب داخل مخزن را خالی کنید تا رسوبی که در المنت هست خارج شود .
به طور معمول با این کار دستگاه درست می شود ، در غیر این صورت باید توسط متخصص مربوطه تعمیر انجام گیرد. دیگر خرابی مانند خاموش بودن و یا داغ نکردن توسط متخصص تعمیر می شود.
حتما آبی که داخل دستگاه میریزید باید آب جوشیده شده خنک یا آب مقطر استفاده شود. به هیچ عنوان آب کولر گازی و آبهای خوشبو کننده استفاده نشود چون 100% دستگاه به مشکل می خورد.
حتما بعد از استفاده از برق کشیده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *