تعمیر و عیب یابی هود آشپزخانه در تهران

تعمیر هود آشپزخانه در محل


خدمات تعمیر هود آشپزخانه :

هود آشپزخانه انواع مختلفی دارد. از پر استفاده ترین انواع هود می توان هود های مخفی و سپس هود مورب را نام برد در عین حال هود های شومینه ای و جزیره ای و هود زیر کابینتی نیز کماکان جایگاه خود را دارند. رفع تمامی ایرادات انواع هود آشپزخانه در مجموعه تخصصی کیان سرویس انجام می شود . از اصلی ترین خدمات تعمیر هود می توان موارد زیر را نام برد:

  • تعمیر انواع هود
  • سرویس کامل هود
  • تعمیر و تعویض موتور هود
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی هود
  • تعمیر و تعویض پروانه هود
  • تعمیر و تعویض لامپ هود
  • تعمیر و تعویض کلید های هود (لمسی یا مکانیکی )
  • ……

تعمیر هود آشپزخانه مانند تعمیر سایر وسایل برقی امری تخصصی است که نیاز به مهارت و دانش و تجربه دارد . کیان سرویس یک مجموعه تخصصی برای ارائه خدمات تعمیر انواع هود توکار ، مخفی ، مورب ، هود شومینه ای و هود جزیره ای می باشد. برای ثبت سفارش تعمیر هود آشپزخانه خود در کادر کنار همین صفحه فرم درخواست تعمیر را پرکده تا ظرف یک ساعت متخصصان کیان سرویس برای ارائه خدمات به شما اعلام آمادگی کنند. همچنین شماره 09012595958 نیز از دیگر راه های ارتباطی شما با متخصصان کیان سرویس می باشد.

تعمیر تخصصی هود آشپزخانه :

هود از جمله لوازمی است که مرتبا در معرض دود و چربی و حرارت می باشد به همین جهت سرویس آن لازم و ضروری می باشد. اگر نظافت هود مرتب انجام نشود با انباشته شدن چربی در آن به مرور فیلتر ها پوسیده و از بین می رود و متعاقبا موتور و فن به واسطه عدم نظافت هود معیوب می شود و معمولا هود عملا کارایی خود را از دست خواهد داد . با توجه به تجربه چندین ساله در تعمیر هود آشپزخانه با جرات می توان گفت بیشترین آسیب ایجاد شده در هود ناشی از نظافت نکردن به موقع آن می باشد. چربی انباشته شده یک لایه ضخیم روی اجزاء داخلی دستگاه ایجاد می کند که عملکرد قطعات را مختل می نماید . پس لطفا به سادگی با سرویس و تعویض فیلتر هود از خراب شدن این دستگاه در منزل خود پیشگیری کنید . البته که خرابی هود فقط این مورد نیست و می تواند مشکل فنی و الکترونیکی داشته باشد در این شرایط بهترین راه روشن نکردن هود است و تعمیرکار هود تماس بگیرید زیرا احتمال اتصال برق و سوختن موتور نیز وجود دارد که هزینه تعمیر و تعویض موتور به مراتب سنگین تر از تعمیر و سرویس هود می باشد.ل

تعمیر موتور هود :

یکی از تعمیرات تخصصی که با ضمانت انجام می شود تعمیر موتور هود می باشد . انتشار بوی نامطبوع ، سرو صدای زیاد هود، مکش ضعیف هود در بیشتر مواقع به دلیل خرابی و نیم سوز شدن موتور هود می باشد . اگر به این موارد اهمیت ندهید احتمال از کار افتادن هود بیشتر خواهد شد و در این صورت مجبور به خرید و نصب موتور جدید خواهید شد. برای پیشگیری از سوختن و خراب شدن موتور هود لازم است که حتما زمانی که شروع به آشپزی می کنید هود را روشن کنید تا حرارت گاز موجب ذوب شدن عایق سیم کشی داخلی هود و نهایتا آسیب به موتور هود نشود .جرم زدایی و تمیز کردن فیلتر هود را در اولویت قرار دهید چرا که اگر تهویه به درستی انجام شود موتور تحت فشار قرار نمی گیرد.

تعمیر برد هود آشپزخانه:

رطوبت و گرمای بیش از حد دو عامل اصلی خراب شدن هر قطعه الکترونیکی هستبند . نصب هود به صورت صحیح و رعایت فاصله استاندارد و همچنین استفاده از محافظ برق از اقدامات اساسی برای پیشگیری از آسیب رسیدن به هود می باشد . خراب شدن و عمل نکردن برد هود معمولا با به هم ریختگی سیستم عملکرد دکمه ها و پنل هود همراه است به عنوان مثال با فشردن دکمه سرعت موتور تغییری در عملکرد آن متوجه نمی شوید یا کلا صفحه نمایش از کار افتاده باشد و نمایشگر غیر فعال شود . زمانی که با چنین مشکلاتی مواجه شدید بهتر است با متخصص مجرب که مسلط به امور الکترونیکی است بخواهید برای تعمیر برد هود آشپزخانه شما اقدام نماید.

تعویض قطعات هود آشپزخانه:

در مواقعی ممکن است به دلایل فنی یا الکترونیکی قطعات هود آسیب دیده باشند و تعمیر در مواردی مشکل را حل نمی کند و بی ثمر می باشد و مجبور به تعویض قطعات هود می باشیم . در کیان سرویس قطعات دستگاه هود شما با قطعات اورجینال برند مربوطه تعویض می شود. لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات در کیان سرویس شامل گارانتی می باشد.

تعمیر هود آشپزخانه

مزایای تعمیر هود آشپزخانه در کیان سرویس :

با ثبت سفارش در سایت می توانید مطمئن باشید که هر گونه خرابی هود در منزل شما یا در خود مجموعه در کمترین زمان با صرف هزینه طبق تعرفه ، انجام می  گردد .

ما برای شفافیت بیشتر عملکرد خود از نظرات سفارش دهندگان استقبال می کنیم . و همچنین پرسش های تخصصی شما در مورد خرابی لوازم برقی توسط پشتیبان تعمیر لوازم خانگی پاسخ داده خواهد شد.

مهارت فنی و حرفه ای تمامی تعمیرکاران هود در کیان سرویس مورد ارزیابی های کارشناسانه قرار گرفته است.

 

2 دیدگاه

  • سلام هود ما حدود 8 ماه از نصبش گذشته ولی صدای هود خیلی بلند و اذیت کننده شده میشه راهنمایی کنید

    • درود خدمت شما همراه کیان سرویس
      صدای بلند و ناهنجار هود به استفاده نادرست از هود مربوط می شود . هود از آن دسته لوازم برقی می باشد که باید روتین استفاده شود (هفته ای 3 ساعت ) حتی اگر به آن نیاز هم ندارید لطفا با درجه کم روزی نیم ساعت آن را روشن کنید . نکته دیگر اینکه بهتر است از درجه زیاد هود استفاده نکنید درجه بالای هود معمولا حرارت شعله را نیز به درون خود می کشد و همان باعث خرابی های هود می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *