تعمیر اتو پرس دلونگی

 

اتو پرس در ایران:

اتو پرس از محبوب ترین انواع اتو بخار در ایران است. معمولا این نوع اتو در خشکشویی و اتوشویی ها دیده می شد اما افراد دیگری مثل خیاط ها، کارگاه ها و تولیدی های حرفه ای لباس ، مزون ها نیز از طرفداران این اتو بودند در حال حاضر عامه مردم نیز در هنگام خرید اتو ترجیح می دهند از اتوپرس استفاده کنند. سایز 26 مناسب جهیزیه و افراد با استفاده روزمره از اتو کافی می باشد.

اتوپرس دلونگی

اتوپرس دلونگی یکی از ابزارهای مهم در صنعت پوشاک است که به منظور اصلاح و شکل دهی به لباس‌ها و پارچه‌ها به کار می‌رود.این اتو پرس با دارایی یک صفحه گرم کننده قابل تنظیم و دسته‌بندی شده برای انواع پارچه‌ها، می‌تواند به طور مؤثری از ایجاد چین و چروک در لباس‌ها جلوگیری کند.

اتوپرس دلونگی از تکنولوژی بخار استفاده می‌کند تا پارچه را در حین اتو کردن نرم کند و به شکل دلخواه شکل دهد. این اتو پرس با داشتن قابلیت اتو کردن خشک و بخار، در تنظیم دما و تنظیم بخار، از انواع پارچه‌ها پشتیبانی می‌کند.

در کل، اتو پرس دلونگی با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، ابزاری بسیار کارآمد و مفید در صنعت پوشاک و در خانه است که به راحتی می‌تواند به شکل دلخواه لباس‌ها و پارچه‌ها را شکل دهد و از چین و چروک آنها جلوگیری کند.

ویژگی‌های اتوپرس دلونگی :

۱- صفحه بزرگ: اتوپرس دلونگی دارای صفحه بزرگی است که به راحتی بر روی پارچه قرار می‌گیرد و می‌توان پارچه های بزرگ و بلند را با آن صاف کرد.

۲- فشار بالا: این اتوپرس دارای فشار بالایی است که باعث می‌شود پارچه به صورت کامل صاف شود.

۳- تنظیم دما: اتوپرس دلونگی دارای تنظیم دمای دیجیتالی است که به کاربر امکان می‌دهد دمای مناسب برای نوع پارچه مورد نظر را تنظیم کند.

۴- دسته قابل تنظیم: دسته اتوپرس دلونگی قابلیت تنظیم دارد که به کاربر امکان می‌دهد ارتفاع دسته را به اندازه دلخواه تنظیم کند و باعث می‌شود استفاده از این اتوپرس برای کاربر با هر قدی راحت‌تر شود و بتواند مسلط به اتو کار کند.

۵- قابلیت بخارپاشی: اتوپرس دلونگی دارای قابلیت بخارپاشی است که باعث می‌شود پارچه بهتر و بیشتر صاف شود.

با توجه به ویژگی‌های اتوپرس دلونگی، این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در صنعت لباس دوزی و تنظیم پارچه ها محسوب می‌شود.

 تعمیر تخصصی اتوپرس دلونگی

و مشکلات رایج اتو پرس مانند بخار نداشتن، گرم نکردن، بوق زدن ممتد و باز و بسته نشدن درب دستگاه و ایراد های دیگر حتما از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید . کیان سرویس مجهز به تعمیرکاران مجرب و ماهر با توجه به سیستم داخلی منحصر به فرد و همچینین ظرافت و ویژگی های هر دستگاه  اتوی خراب شما را درست کرده و دستگاه را صحیح و سالم با ضمانت یک ماهه تحویل میدهد.

دستگاه اتوپرس با پهنای صفحه حرارتی بالای خود و شدت بخار زیاد باعث باز شدن  چروک لباس ها می گردد و در نتیجه در وقت و زمان صرفه جویی بسزایی دارد.زمانی که برای دستگاه اتو پرس مشکل ایجاد شود، دیگر هیچ عملکرد مثبتی ندارد. مثلا زمانی که اتو پرس بخار نداشته باشد و یا صفحه آن گرم شود چروک لباس به هیچ وجه باز نمی شد.

تعمیر اتو پرس دلونگی
تعمیر اتو پرس دلونگی در کیان سرویس

متخصصین در کیان سرویس  با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیر اتو پرس دلونگی  شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

هزینه تعمیرات اتو پرس دلونگی

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات اتو پرس در کمترین زمان

تعمیرکاران  اتو پرس و اتو بخار در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند اتو پرس و اتو بخار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند.

ضمانت تعمیر اتو پرس دلونگی

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس اتو ، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات دلونگی در تهران

همه محصولات برند دلونگی توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *