تعمیر کولر رابو

تعمیر کولر رابو نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس کولر آبی پرتابل  به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد.مشکلات رایج کولر آبی پرتابل مانند روشن نشدن،خنک نبودن باد خروجی کولر، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن، فن کولر به سختی می چرخد و سایر ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس انجام می گردد.

امروزه استفاده از کولر آبی پرتابل به دلیل عدم نیاز به کانال‌کشی و استفاده به صورت یکپارچه در اماکن و مراکز کوچکتر مانند اتاق منازل یا اداره‌ها قابل استفاده است. این نوع کولر به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده می‌کند که بر خلاف کولرهای آبی بزرگ قدیمی شوره نمی‌زند، رسوب در آن راه نداشته، برق کمتری مصرف می‌کند و بازدهی بالایی نیز دارد. این دستگاه در مدل‌های قدیمی‌تر دارای منبع آب بوده که باید به صورت دستی پر می‌شد، ولی در مدل‌های جدیدتر قابلیت اتصال به شیر آب نیز به وسیله شیلنگ ایجاد شده است تا از این طریق ورودی آب کولر آبی پرتال همیشه تامین باشد.

تعمیر کولر رابو
تعمیر کولر رابو در کیان سرویس

متخصصین در کیان سرویس با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیر کولر آبی پرتابل شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

هزینه تعمیرات کولر رابو

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات کولر در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند کولر پرتابل آبی و پنکه  به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر کولر رابو

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس کولر یا پنکه و فن ، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات رابو در تهران

همه محصولات برند رابو توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *