تعمیر سشوار بابیلیس

 

نمایندگی تعمیر سشوار بابیلیس در تهران
نمایندگی تعمیر سشوار بابیلیس در تهران

تنوع سشوار بابیلیس و کاربرد های مختلف برای انواع مو این سشوار را بسیار پرطرفدار کرده و به علت اینکه سشوار یک وسیله ای است که کاربرد روزانه دارد مطمئنا بیشتر دچار خرابی می شود که شما را در این مقاله با خرابی های سشوار آشنا کرده و راه حال هایی را برای تعمیر سشوار در منزل به شما پیشنهاد می دهیم ولی بهتر است در نظر بگیریم که تعمیرسشوار بابیلیس نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس سشوار به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد. مشکلات رایج سشوار مانند روشن نشدن سشوار ، داغ شدن سشوار ، گرم نکردن سشوار ، بوی بد یا سوختگی از سشوار ، صدای زیاد سشوار و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس  انجام می گردد.،

 تعمیر سشوار خانگی، حرفه‌ای، چرخشی و حتی سالنی که با توجه به استفاده روزمره ،همیشه در معرض آسیب و خراب شدن است در تعمیرات لوازم خانگی کیان سرویس انجام میگیرد.  این ایرادات ممکن است دلایل متعددی مانند اتصال برقی، عدم استفاده صحیح، نوسانات برق و سایر موارد باشد.

تعمیر سشوار بابیلیس

متخصصین در کیان سرویس با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیرات سشوار شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

سشوار چرخشی بابیلیس که برای صاف کردن مو و حالت دادن استفاده می شود این سشوار مانند برس پیچ طراحی شده با صفحه سرامیکی و یک موتور AC (ساخت ایتالیا) یا  DC (ساخت چین ) دارد که با تولید حرارت گرم و دمای سرد به شما کمک می کند موهای خود را حالت دهید. البته لازم به ذکر است برای جلوگیری از تولید الکتریسیته ساکن کلید تولید یون در این مدل سشوار تعبیه شده است. خدمات تعمیر این نوع سشوار معمولا مربوط به عدم چرخش دستگاه می باشد .

معمولا در سشوار ها با اختلالاتی مانند خاموش شدن ناگهانی سشوار ، روشن نشدن مواجه شوید که ابتدا باید برق و سیم را چک کرد در صورتی که مشکل از اتصال برق نباشد باید سیم کشی ها و کابل و دوشاخه بررسی شود .

مشکل رایج دیگر در انواع سشوار بابیلیس می تواند داغ کردن بدنه و عدم تولید باد گرم باشد که در این صورت قطعا مشکل در المنت ها ، ترموستات و کنتاکت ها است پس بهتر است این مشکل را به متخصصین تعمیر سشوار بسپارید.

کلید های سشوار هم معمولا به علت استفاده زیاد شاید دچار خرابی شود که ابتدا باید کلید ها بررسی شود تا جریان برق آن را بررسی کنند .

فن های سشوار نیز حساس می باشد که به علت جمع شدن گرد و خاک و آلاینده ها این قطعه دچار مشکل می شود که با تمیز کردن فن و فیلتر ها مشکل برطرف می شود.

تعمیر سشوار بابیلیس در کیان سرویس
تعمیر سشوار بابیلیس در کیان سرویس

هزینه تعمیرات سشوار بابیلیس

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات سشوار در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند سشوار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر سشوار بابیلیس

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس سشوار، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات بابیلیس در تهران

همه محصولات برند بابیلیس توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

برای سفارش تعمیر سشوار خود با هر برندی به صورت آنلاین کلیک کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *