تعمیر سشوار بایترون

گاهی اوقات پیدا نشدن قطعات جانبی سشوار های بایترون یا وجود قطعات یدکی تقلبی، یک معضل در تعمیرات سشوار های این برند محسوب می شود. اما قطعا یک مرکز معتبر برای تعمیر سشوار بایترون این دردسر ها را به دنبال نخواهد داشت.

ترموستات سشوار: جهت حفاظت مدار در برابر ایجاد گرمای بیش از حد، ترموستات را در مدار قرار می دهند.

دیودهای پر آمپر و کم آمپر: از این دیودها معمولا در پشت کلید اصلی مدار و به منظور ایجاد یکسو سازی نیم موج استفاده می شود.

پروانه فن: پروانه فن گرمای ایجاد شده توسط المنت را به خارج از سشوار هدایت می کند.

اگر به عللی پروانه هرزگرد شود و نچرخد و یا درگیری پروانه با شیئی خارجی و یا یکی از سیم های مدار سبب شود که پروانه به هنگام چرخش دچار مشکل شود و… گرمای ایجاد شده در سشوار به عایق ها و هادی ها آسیب می رساند. در اینگونه موارد بیشترین آسیب دیدگی متوجه سشوارهایی است که بدنه آن ها پلاستیکی است.

تعمیرسشوار بایترون نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس سشوار به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد. مشکلات رایج سشوار مانند روشن نشدن سشوار ، داغ شدن سشوار ، گرم نکردن سشوار ، بوی بد یا سوختگی از سشوار ، صدای زیاد سشوار و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس  انجام می گردد.،

 تعمیر سشوار خانگی، حرفه‌ای، چرخشی و حتی سالنی که با توجه به استفاده روزمره ،همیشه در معرض آسیب و خراب شدن است در تعمیرات لوازم خانگی کیان سرویس انجام میگیرد.  این ایرادات ممکن است دلایل متعددی مانند اتصال برقی، عدم استفاده صحیح، نوسانات برق و سایر موارد باشد.

تعمیر سشوار بایترون
تعمیر سشوار بایترون در کیان سرویس

در کیان سرویس، تعمیرکاران به صورت کامل با سیستم مکانیکی و الکتریکی سشوار بایترون به صورت تجربی و هم به لحاظ دانش و آگاهی آشنایی کامل دارند . در صورتی که نیاز به تعمیر سشوار خود دارید می توانید آن را به تعمیرکاران مجاز و حرفه ای کیان سرویس واگذار کنید .

هزینه تعمیرات سشوار بایترون

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات سشوار در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند سشوار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر سشوار بایترون

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس سشوار، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد.

نمایندگی تعمیرات محصولات بایترون در تهران

همه محصولات برند بایترون توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

2 دیدگاه

  • با سلام بدنه سشوار ما ترک خورده و شکسته ولی دستگاه سالمه قاب دستگاه قابل تعویض می باشد؟

    • سلام و درود خدمت شما دوست عزیز
      لطفا مدل سشوار و عکس دستگاه را در واتساپ ارسال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *