سشوار جانسون یکی از محصولات معروف و پرفروش در بازار سشوارهاست. این سشوار با طراحی خاص و ویژگی‌های منحصر به فرد، از جمله محبوب‌ترین مدل‌های سشوارها برای حرفه‌ای‌ها و آرایشگران حرفه‌ای است.

طراحی سشوار جانسون به گونه‌ای است که با ترکیب دو فن، باعث خروج هوای قوی و ثابتی می‌شود که به راحتی موها را خشک می‌کند. همچنین، سشوار جانسون دارای 3 تنظیم دما، 2 تنظیم سرعت و یک دکمه سرمایشی است که به کاربر امکان انتخاب دمای و سرعت هوای خروجی را می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سشوار جانسون، تکنولوژی “تورمالین کرمیک” است که با تولید یون منفی، باعث کاهش سایش و آسیب به موها می‌شود. همچنین، این تکنولوژی به کاهش الکتریسیته ساکن موها کمک می‌کند و باعث می‌شود موها نرم تر و براق‌تر باقی بمانند.

سشوار جانسون همچنین دارای فیلتر قابل شستشو است که به راحتی قابل جدا شدن است و می‌توان به راحتی با آب شستشو داد. همچنین، در سشوار جانسون، موتور الکتریکی با استفاده از تکنولوژی “DC” طراحی شده است که باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر مفید سشوار می‌شود.

به طور کلی، سشوار جانسون یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های سشوارهای حرفه‌ای است که با ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌های متنوع، برای حرفه‌ای‌ها و آرایشگران حرفه‌ای مناسب است.

تعمیر سشوار جانسون

سشوارهای جانسون به علت توان و قدرت خوبی که دارند به سشوارهای آرایشگاهی معروف هستند،که با ظاهری یکسان وارد بازار شده‌اند.

این برند ایتالیایی، سشوار را با المنت دو سیم و سه سیم تولید کرده و به بازار ارائه داده که دارای ۳ کلید برای تنظیم دما نیز هست.

کیفیت سشوار جانسون بسیار عالی می باشد و از قدرت و گرمای بالایی برخوردار می باشد در کل موتور سشوار جانسون بسیار قوی می باشد از جمله دلایلی که باعث کاهش طول عمر و تعمیر سشوار جانسون می شود می تواند نوسانات جریان برق باشد یا نفوذ آب و رطوبت به درون دستگاه ، یا وارد شدن ضربه محکم به بدنه سشوار در اثر زمین خوردن ، که بهترین راه کار این است که در نگه داری دستگاه نهایت دقت را داشته باشیم تا نیاز به تعمیر پیدا نکند.

ولی خوب سشوار مانند هر وسیله برقی دیگر طول عمر مشخصی دارد و مستعد خرابی هستند.

علت بوی سوختگی سشوار جانسون

سشوارها از یک المنت گرمایی برای تولید گرما استفاده می کنند. این المنت هنگام استفاده از سشوار به طور مداوم در حال گرم شدن و خنثی شدن است، که ممکن است باعث تولید بویی شبیه به سوختگی شود. همچنین، استفاده نادرست از سشوار مانند استفاده از دمای بیش از حد بالا، یا استفاده از سشوار روی موهای خیس می تواند باعث تولید بوی بیشتری شود. به هر حال،بوی سوختگی در سشوار ممکن است نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه باشد و در صورت بیشتر شدن بو، باید دستگاه بررسی شود.

خرابی کلید های سشوار جانسون

یکی از رایج ترین مشکلات سشوار جانسون شاید خرابی کلید های آن باشد که برای تعمیر کلید ها لازم  است مراحل زیر را طی کنید :

پیچ ها را باز کنید ، کلید ها در دسته یا محفظه اصلی بین سیم برق و موتور و المنت نصب می شوند کلید را برداشته و آن را جدا کنید .

با استفاده از مولتی متر از سالم یا خراب بودن کلید مطمئن شوید (در حالت خاموش مدار باز و در حالت روشن مدار بسته نشان داده می شود) در صورت خرابی کلید یا کلید را تعویض کنید یا اقدام به تعمیر کلید کنید.

خرابی فن

رطوبت و مو و پرز می تواند فیلتر صفحه ورودی هوا را مسدود کند و باعث شود از گرمای سشوار به شدت کاسته شود . برای تمیز کردن آن ، از هوای فشرده یا فرچه نرم کوچک استفاده کنید.

خرابی موتور

رطوبت و آب با ایجاد اتصال کوتاه در قطعات به موتور سشوار جانسون آسیب جدی وارد می کند و باعث خاموشی سشوار شده که گاها دیگر سشوار روشن نمی شود.

برای تست و تعمیر موتور نیز باید ابتدا پیچ های محفظه را باز کنید . موتور با استفاده از مولتی متر آزمایش کنید تا مطمئن شوید که یک جریان بسته در موتور وجود داشته باشد در غیر این صورت باید موتور را بردارید و از یک موتور جدید با وات و اندازه قبلی جایگزین کنید. برای تعمیر سشوار سوخته خود کلیک کنید.

خرابی المنت هیتر

المنت هیتر سشوار در اصل یک سیم پیوسته با مقاومت بالا می باشد که به دور یک قاب نارسانا پیچیده می شود. اگر المنت دچار خرابی شود ، باد گرم تولید نمی شود.

خرابی ترموستات

این قطعه از داغ شدن بیش از حد محیط سشوار جلوگیری می کند ، پس اگر بدنه سشوار جانسون شما بیش از حد داغ می کند به احتمال زیاد ترموستات دچار مشکل شده است.

تعمیر سشوار جانسون نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس سشوار به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد. مشکلات رایج سشوار مانند روشن نشدن سشوار ، داغ شدن سشوار ، گرم نکردن سشوار ، بوی بد یا سوختگی از سشوار ، صدای زیاد سشوار و ایراد های دیگر مستقیما توسط کیان سرویس  انجام می گردد.،

 تعمیر سشوار خانگی، حرفه‌ای، چرخشی و حتی سالنی که با توجه به استفاده روزمره ،همیشه در معرض آسیب و خراب شدن است در تعمیرات لوازم خانگی کیان سرویس انجام میگیرد.  این ایرادات ممکن است دلایل متعددی مانند اتصال برقی، عدم استفاده صحیح، نوسانات برق و سایر موارد باشد.

تعمیر سشوار جانسون
تعمیر سشوار جانسون در کیان سرویس

متخصصین در کیان سرویس با تجربه کافی و استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیرات سشوار شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

هزینه تعمیرات سشوار جانسون

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات سشوار در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند سشوار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر سشوار جانسون

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس سشوار، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات جانسون در تهران

همه محصولات برند جانسون توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *