تعمیر سشوار فیلیپس

تعمیر سشوار فیلیپس
تعمیر سشوار فیلیپس

 

سشوار فیلیپس از محبوبترین برند های سشوار در بازار می باشد. با این حال هماهنند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. مشکلات رایج سشوارهای فیلیپس و راه حل های پیشنهادی برای آنها عبارتند از:

سشوار خاموشآ می شود: این مشکل ممکن است به دلیل عدم تامین برق باشد. برای رفع مشکل ابتدا از برق مطمئن شود و سپس کنترل کنید که آیا سیم برق به درستی متصل شده است یا نه . همچنین ممکن است که فیوز درون سشوار سوخته باشد،در این صورت باید فیوز سشوار تعویض گردد.

سشوار بیش از حد داغ شود: این مشکل به دلیل خرابی ترموستات سشوار می باشد برای رفع این مشکل باید به مرکز خدمات و تعمیرات مراجعه کرده تا ترموستات را تعویض کنند، برای  درخواست تعمیر سشوار فیلیپس کلیک کنید.

سشوار صدای بسیار بلندی می دهد: این مشکل به دلیل خرابی موتور می باشد. و حتما باید با مراکز تعمیر سشوار تماس بگیرید.

لطفا توجه داشته باشید که در صورت بروز هر گونه مشکل با سشوار فیلیپس خود، بهتر است آن را به تعمیرگاه مجاز محصولات فیلیپس مراجعه کنید تا مشکل شما برطرف شود.

تعمیر سشوار فیلیپس نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، کلیه خدمات سرویس سشوار به وسیله مهندسین و متخصصان با تجربه در کیان سرویس انجام می گردد. سشوار فیلیپس یکی از وسایل کاربردی در استفاده روزانه بعد از استحمام و یا استخر به کار می رود. این وسیله یکی از لوازم خانگی است که کار را برای افراد در سریع تر خشک کردن موهایشان کمک می کند. سشوار فیلیپس یکی از بهترین سشوار های موجود در بازار می باشد اما عدم نگهداری مناسب از سشوار منجر به خراب شدن سشوار می شود و هیچ ربطی به برند آن ندارد. بنابراین درصورت خراب شدن سشوار فیلیپس باید تعمیر سشوار فیلیپس صورت گیرد.

دلایل تعمیرات سشوار فیلیپس

برای تعمیرات سشوار فیلیپس در ابتدا باید دلایل تعمیر سشوار فیلیپس را بررسی نمود و سپس اقدام به تعمیرات کرد. در ابتدا می توانید سیم برق و پریز برق را برای عیب یابی چک و بررسی کنید زیرا ممکن است مشکل از سشوار نباشد. در ادامه به برخی از دلایل تعمیرات سشوار فیلیپس می پردازیم.

  • سشوار روشن نمی شود : در صورت روشن نشدن سشوار فیلیپس در ابتدا سیم برق را بررسی نمایید و اگر روشن نشد میتواند مشکل از موتور و ترموستات و قطعات دیگر باشد که باید مورد بررسی قرار گیرند.
  • سشوار بیش از اندازه داغ می کند : داغ شدن بیش از حد سشوار یکی از دلایل تعمیر سشوار فیلیپس است که در این صورت ممکن است موتور و قطعات سشوار نیم سوز شده باشند و یا قطعات نیازمند درست جایگزین شدن داشته باشند.
  • سشوار فیلیپس بوی سوختگی می دهد : هر گاه دستگاهی بوی سوختگی دهد قطعه ای از آن دستگاه سوخته است و نیاز به تعویض دارد. کیان سرویس با بهترین قطعات و قطعات اورجینال به تعمیر سشوار فیلیپس می پردازد.
  • سشوار فیلیپس گرم نمی کند : در صورت خراب شدن فن سشوار ممکن است سشوار دیگر گرم نکند و دچار مشکل شود.
  • سشوار صدای بسیار بلندی از خود تولید می کند : اگر آرمیچر دستگاه بسوزد صدای سشوار نیز بسیار بلند می شود. بنابراین با تعمیر یا تعویض آرمیچر می توانید این مشکل را حل کنید.

 تعمیر سشوار خانگی، حرفه‌ای، چرخشی و حتی سالنی که با توجه به استفاده روزمره ،همیشه در معرض آسیب و خراب شدن است در تعمیرات لوازم خانگی کیان سرویس انجام میگیرد.  این ایرادات ممکن است دلایل متعددی مانند اتصال برقی، عدم استفاده صحیح، نوسانات برق و سایر موارد باشد.

تعمیر سشوار فیلیپس
تعمیر سشوار فیلیپس در کیان سرویس

در کیان سرویس، تعمیرکاران به صورت کامل با سیستم مکانیکی و الکتریکی سشوار فیلیپس به صورت تجربی و هم به لحاظ دانش و آگاهی آشنایی کامل دارند . در صورتی که نیاز به تعمیر سشوار خود دارید می توانید آن را به تعمیرکاران مجاز و حرفه ای کیان سرویس واگذار کنید .

هزینه تعمیرات سشوار فیلیپس

هدف اصلی کیان سرویس ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. کلیه قطعات اصل بوده و بدون واسطه تهیه شده است، به همین علت با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. همچنین در قدم اول سعی در تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می شود.

تعمیرات سشوار در کمترین زمان

تعمیرکاران در کیان سرویس تجربه کافی در رفع تمام مشکلاتی که ممکن است برای انواع برند سشوار به وجود آید را دارند و این امر باعث شده است تا با بالاترین سرعت و کیفیت کار خود را انجام دهند

ضمانت تعمیر سشوار فیلیپس

پس از ارائه خدمات در کیان سرویس، در صورتی که در بازه زمانی یک ماهه بعد از سرویس سشوار، دستگاه دچار مشکل شود، عیب یابی مجدد آن به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات محصولات فیلیپس در تهران

همه محصولات برند فیلیپس توسط تعمیرکاران مجرب در کیان سرویس تعمیر میشوند.

تعمیرات سشوار فیلیپس در سراسر تهران : اگر از ساکنین شهر تهران می باشید میتوانید از تمام نقاط تهران،شمال تا جنوب و از شرق تا غرب از خدمات کیان سرویس بهره مند شوید و برای ثبت سفارشات خود در  اولین فرصت تماس حاصل نمایید. کیان سرویس در محدوده نارمک دارای پیک رایگان می باشد.   

  1. ارائه مشاوره رایگان تعمیرات کارشناسان کیان سرویس: یکی از مهم ترین خدمات کیان سرویس مشاوره رایگان با متخصصین حرفه ای میباشد که در هر زمان و به هر علتی با خرابی سشوار فیلیپس مواجه شدید می توانید تنها با یک تماس از این متخصصان مشاوره رایگان دریافت کنید و در صورت نیاز می توانید اقدام به در خواست تعمیر سشوار فیلیپس در منزل کنید.
  2. ضمانت 60 روزه بر روی تعمیرات : پس از به پایان رسیدن تعمیرات سشوار فیلیپس کارشناسان حرفه ای کیان سرویس با اهدای گارانتی ویژه خیال شما را بابت تعمیر درست و به صرفه راحت می‌کند که در صورت بروز هر گونه مشکل در تعمیرات سشوار فیلیپس می توانید تماس بگیرید و از گارانتی خود استفاده نمایید.
  3. انجام خدمات تعمیرات در محل شما : این مزیت در کیان سرویس باعث شده است که دیگر نیازی به جستجوی تعمیرات لوازم خانگی به صورت حضوری نباشید و فقط بایک تماس می توانید مشکل سشوار تان را برطرف کنید و از تعمیر سشوار فیلیپس در منزل تان بهره مند شوید.
  4. امکان پاسخگویی  : در ساعت اداری  می توانید با شماره تماس کیان سرویس تماس حاصل فرمایید واز پاسخ گویی مشاورین کیان سرویس بهره مند شوید و همچنین می توانید بدون تماس  و از طریق سایت نیز به صورت آنلاین در خواست خود را ثبت نمایید.
  5. استفاده از قطعات اصلی یا اورجینال در تعمیرات سشوار فیلیپس: فراهم کردن قطعات اورجينال در تعمیرات سشوار کار چندان آسانی نمی‌باشد اما کیان سرویس این امکان را فراهم آورده تا با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات سشوارتان این اطمینان را به شما بدهد و عمر دستگاه سشوار تان پس از تعمیرات افزایش یابد خیلی زود دچار خرابی نشود .
  6. دریافت هزینه مقرون به صرفه : کیان سرویس با توجه به خدماتی که ارائه می دهد از قیمت های مناسبی برای تعمیرات لوازم خانگی برخوردار می باشد بنابراین برای دریافت اطلاعات و هزینه دقیق تعمیرات با کارشناسان کیان سرویس تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *